
Хочу в ТОП! Як SEO-аудит сторінки виявить помилки, які штопорять просування

Перша позиція в Google отримує 33% всього трафіку, але тільки 30% її досягають. Повторюю ще раз — 70% сайтів ЖОДНОГО РАЗУ не займають вершину видачі. Що їм заважає? Іноді — непрофесійність SEO-фахівця (або його відсутність), але частіше — неувага до дрібниць, які не завжди помітні людині, але відразу ж кидаються в очі пошуковим роботам.
Помилки в контенті — 30%
Правильне використання ключових слів в тексті
У заголовках використовуйте необхідні ключові слова по спадаючій (високочастотні в першому абзаці, середньо частотні — у другому і т.д). Також додавайте ключі слова в description. Тут можна використовувати і синоніми — подивіться, які слова підсвічує Яндекс і Google разом з тими, що входять в запит. Так ви отримаєте більший радіус дії. Не забувайте про те, що крім видимих текстів для ваших користувачів на сторінці, є ще і теги, які допомагають пошуковим системам швидше знайти тематику і тему контенту сторінки: Title, description, H1-H6 і т.д.
Кількість контенту
Пошукові системи використовують складний алгоритм підрахунку співвідношення кількості контенту на сторінці, але з практичної точки зору важливо використовувати на сторінках не менше 250 слів релевантного тексту, це дозволить ранжуватися вище і отримати довіру пошукових систем, а також використовувати кілька ключових слів в тексті.
Унікальність контенту
Здавалося б, все ясно — якщо всі будуть копіювати один одного, то для відповіді на запит не буде альтернативи, що недобре для користувачів, а значить — неприпустимо для пошукових систем. Чи тільки унікальність впливає на погане ранжування — немає, але це досить вагомий аргумент для пошукових систем. Настільки, що може потягнути сторінку на дно видачі. Тому краще використовуйте Advego Plagiatus.
Помилки в зображеннях — 50%
Оптимізація зображень все ще знаходиться поза полем зору більшості оптимізаторів. Може, проблема в тому, що найчастіше за них відповідає копірайтер або верстальник, а вони не думають про те, що втрачають левову частку потенційного трафіку, що не оптимізуючи alt і title картинки.
Помилки в сніппета — 10%
Ця категорія примітна не помилками, а невикористаними можливостями. Найчастіше, боячись переборщити з кількістю символів (ну, або пікселів — якщо все робити правильно і враховувати розмір шрифту), оптимізатори пишуть невеликий description, який не завжди привабливий для користувача.
Помилки в оптимізації сайту — 24%
Потрібно пам’ятати, що не можна «вирвати» сторінку з іншого сайту. Вам може здатися, що ви все оптимізували під необхідні ключові запити, але якщо забудете перевірити, наприклад, чи є дублі у цій сторінці, дорога в ТОП вам закрита. Тому мій SEO аудит сторінки охоплює і основні елементи оптимізації сайту.
1) Оптимізація посилань / профіль сторінки
Беклінки — це основа просування, тут все як і раніше. Кількість цих посилань один з головних показників популярності або важливості вашого сайту і сторінки для пошукових систем. Але в гонці за кількістю, не забувайте про їхню якість: статус вихідних посилань DoFollow і NoFollow;
основні показники доменів (тИЦ, Alexa, MOZ DA, MOZ PA) на який ви посилаєтеся;
статус внутрішніх посилань (з 4хх і 3хх відповідями).
2) Швидкість завантаження і оптимізація під мобільні і десктоп.
3) Технічний аналіз:
використання фавікона,
наявність дзеркала,
перевірка файлу Robots.txt,
XML карти сайту,
атрибут rel = «canonical»,
безпечний перегляд.
P.S.
Як бачите, є багато моментів, які потрібно врахувати при оптимізації вашої сторінки під цільові запити. Але нехтувати всіма цими рекомендаціями ніяк не можна. Тому я рекомендую проводити SEO аудит регулярно, вносити потрібні зміни і стежити за прогресом, зберігаючи попередні версії звітів.
1 Коментар
Іван
На мою думку сайту мішають потрапити у топ такі фактори: якісні тексти і якісні посилання.
Коментарі закриті.