SEO_AuditПерша позиція в Google отримує 33% всього трафіку, але тільки 30% її досягають. Повторюю ще раз – 70% сайтів ЖОДНОГО РАЗУ не займають вершину видачі. Що їм заважає? Іноді – непрофесійність SEO-фахівця (або його відсутність), але частіше – неувага до дрібниць, які не завжди помітні людині, але відразу ж кидаються в очі пошуковим роботам.

Помилки в контенті – 30%

Правильне використання ключових слів в тексті

У заголовках використовуйте необхідні ключові слова по спадаючій (високочастотні в першому абзаці, середньо частотні – у другому і т.д). Також додавайте ключі слова в description. Тут можна використовувати і синоніми – подивіться, які слова підсвічує Яндекс і Google разом з тими, що входять в запит. Так ви отримаєте більший радіус дії. Не забувайте про те, що крім видимих текстів для ваших користувачів на сторінці, є ще і теги, які допомагають пошуковим системам швидше знайти тематику і тему контенту сторінки: Title, description, H1-H6 і т.д.

Кількість контенту

Пошукові системи використовують складний алгоритм підрахунку співвідношення кількості контенту на сторінці, але з практичної точки зору важливо використовувати на сторінках не менше 250 слів релевантного тексту, це дозволить ранжуватися вище і отримати довіру пошукових систем, а також використовувати кілька ключових слів в тексті.

Унікальність контенту

Здавалося б, все ясно – якщо всі будуть копіювати один одного, то для відповіді на запит не буде альтернативи, що недобре для користувачів, а значить – неприпустимо для пошукових систем. Чи тільки унікальність впливає на погане ранжування – немає, але це досить вагомий аргумент для пошукових систем. Настільки, що може потягнути сторінку на дно видачі. Тому краще використовуйте Advego Plagiatus.

Помилки в зображеннях – 50%

Оптимізація зображень все ще знаходиться поза полем зору більшості оптимізаторів. Може, проблема в тому, що найчастіше за них відповідає копірайтер або верстальник, а вони не думають про те, що втрачають левову частку потенційного трафіку, що не оптимізуючи alt і title картинки.

Помилки в сніппета – 10%

Ця категорія примітна не помилками, а невикористаними можливостями. Найчастіше, боячись переборщити з кількістю символів (ну, або пікселів – якщо все робити правильно і враховувати розмір шрифту), оптимізатори пишуть невеликий description, який не завжди привабливий для користувача.

Помилки в оптимізації сайту – 24%

Потрібно пам’ятати, що не можна “вирвати” сторінку з іншого сайту. Вам може здатися, що ви все оптимізували під необхідні ключові запити, але якщо забудете перевірити, наприклад, чи є дублі у цій сторінці, дорога в ТОП вам закрита. Тому мій SEO аудит сторінки охоплює і основні елементи оптимізації сайту.

1) Оптимізація посилань / профіль сторінки

Беклінки – це основа просування, тут все як і раніше. Кількість цих посилань один з головних показників популярності або важливості вашого сайту і сторінки для пошукових систем. Але в гонці за кількістю, не забувайте про їхню якість: статус вихідних посилань DoFollow і NoFollow;

основні показники доменів (тИЦ, Alexa, MOZ DA, MOZ PA) на який ви посилаєтеся;

статус внутрішніх посилань (з 4хх і 3хх відповідями).

2) Швидкість завантаження і оптимізація під мобільні і десктоп.

3) Технічний аналіз:

використання фавікона,

наявність дзеркала,

перевірка файлу Robots.txt,

XML карти сайту,

атрибут rel = “canonical»,

безпечний перегляд.

P.S.

Як бачите, є багато моментів, які потрібно врахувати при оптимізації вашої сторінки під цільові запити. Але нехтувати всіма цими рекомендаціями ніяк не можна. Тому я рекомендую проводити SEO аудит регулярно, вносити потрібні зміни і стежити за прогресом, зберігаючи попередні версії звітів.