4 напрямки SEO, в які варто інвестувати в 2016 році
Згідно з дослідженнями мобільного ринку України:
67% користувачів виходять в Інтернет з звичайних комп’ютерів
41% користувачів переважно використовують мобільні телефони для виходу в Інтернет
26% користувачів — планшети
Сайти, що не адаптовані під мобільні екрани, погіршують призначений для користувача.
Щоб перевірити готовність сайту до перегляду з мобільних пристроїв, Google пропонує простий інструмент.
developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
На що звернути увагу при оптимізації сайту під мобільні пристрої?
Структура — спрощується. Піп Ладжі рекомендує дотримуватися правила:
1 сторінка — 1 мета
Рекомендації: залиште на сторінці тільки ті елементи, які дійсно сприяють досягненню мети користувачем. Решта «красива анімація, і понти» на мобільній сторінці не потрібні. Вони відволікають увагу і ускладнюють призначений для користувача.
Контент — він повинен бути інший. Жоден користувач не читатиме опис товару або поради по обробці стін на 5000 символів.
Для мобільних сторінок рекомендований мікро-контент, який відразу вирішує проблему користувачів. Google говорить про мікро-моментах — життєвих ситуаціях, коли користувачі хочуть негайно знайти рішення своєї проблеми без тривалих пошуків.
Швидкість завантаження визначає настрій користувача.
Дослідження Kissmetrics доводить, що користувач не готовий чекати завантаження сторінки більше 6 секунд. Google в інструкціях по мобільній оптимізації також вказує швидкість завантаження в списку поширених помилок, які погіршують пошук для користувача.
Адаптувати сайт під мобільні пристрої можна досить швидко і без особливих витрат.
Контент
2016 рік — рік якісного контенту. Пошукові системи використовують штучний інтелект (Яндекс — Матрикснет, Google — RankBrain), здатний розуміти тематику сайту, мета (intent) користувача, миттєво аналізувати пошуковий запит і зіставляти його з тематикою сайту.
«Розумні» алгоритми позбавляють вебмайстрів від необхідності писати текст під «криві» ключі, дозволяючи сфокусуватися на якості і користі контенту для користувача. Важливо також не кількість, а якість контенту.
Джейсон Демерс (Jason DeMers), SEO-аналітик Forbes, говорить про важливість наявності різних типів контенту на сайті, зробивши основний акцент на відео і зображеннях.
Саме цей контент має найбільший вірусний потенціал, миттєво отримуючи тисячі лайків і репоста в соціальні мережі, що також сприяє нарощуванню силочної маси.
Посилання все також мають значення
У 2016 році якість посилання домінує над кількісним показником. Ніякі санкції пошукових систем не зупиняють вебмайстрів від закупівлі посилань. Це швидше, ніж нарощувати природну кількість посилань.
Однак тепер закупівля стає автоматичною, а майданчики проходять суворий контроль.
Вебмайстри рекомендують «отримувати» посилання з:
сайтів, що живуть активним життям, тобто регулярно обновлюваних сайтів, зроблених для людей, які не торгують посиланнями направо і наліво сайтів, активно відвідуваних і використовуваних людьми сайтів, точно відповідають тематиці просувається ресурсу.
Якби посилання не мали значення, пошукові системи не впроваджували б алгоритми і фільтри. Дії пошукових систем доводить, що посилання все ж мають значення, тільки якісні і природні.
Вагомою перевагою природних посилань є збільшення якісного трафіку. Якісне, корисне посилання, розміщене на тематичному, відвідуваному ресурсі, сприяє зростанню трафіку на сторінку і підвищенню конверсії.
Ми розповідали, як за допомогою якісного контенту отримати зворотні посилання на сайт.
Поведінкові чинники
Компанія MOZ провела дослідження думок SEO-аналітиків з метою визначити, які чинники набувають більшого значення для ранжирування.
Експерти сходяться на думці, що призначені для користувача фактори набувають першорядного значення для виходу в ТОП і утримання позицій. Основні фактори, які необхідно оптимізувати:
сніппет
час на сайті
глибина перегляду сторінок
рівень відмов
соціальні сигнали
комерційні чинники для просування