1. SEO-faktoruМобільність сайту

Згідно з дослідженнями мобільного ринку України:

67% користувачів виходять в Інтернет з звичайних комп’ютерів

41% користувачів переважно використовують мобільні телефони для виходу в Інтернет

26% користувачів – планшети

Сайти, що не адаптовані під мобільні екрани, погіршують призначений для користувача.

Щоб перевірити готовність сайту до перегляду з мобільних пристроїв, Google пропонує простий інструмент.

developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

На що звернути увагу при оптимізації сайту під мобільні пристрої?

Структура – спрощується. Піп Ладжі рекомендує дотримуватися правила:

1 сторінка – 1 мета

Рекомендації: залиште на сторінці тільки ті елементи, які дійсно сприяють досягненню мети користувачем. Решта «красива анімація, і понти» на мобільній сторінці не потрібні. Вони відволікають увагу і ускладнюють призначений для користувача.

Контент – він повинен бути інший. Жоден користувач не читатиме опис товару або поради по обробці стін на 5000 символів.

Для мобільних сторінок рекомендований мікро-контент, який відразу вирішує проблему користувачів. Google говорить про мікро-моментах – життєвих ситуаціях, коли користувачі хочуть негайно знайти рішення своєї проблеми без тривалих пошуків.

Швидкість завантаження визначає настрій користувача.

Дослідження Kissmetrics доводить, що користувач не готовий чекати завантаження сторінки більше 6 секунд. Google в інструкціях по мобільній оптимізації також вказує швидкість завантаження в списку поширених помилок, які погіршують пошук для користувача.

Адаптувати сайт під мобільні пристрої можна досить швидко і без особливих витрат.

  1. Контент

2016 рік – рік якісного контенту. Пошукові системи використовують штучний інтелект (Яндекс – Матрикснет, Google – RankBrain), здатний розуміти тематику сайту, мета (intent) користувача, миттєво аналізувати пошуковий запит і зіставляти його з тематикою сайту.

«Розумні» алгоритми позбавляють вебмайстрів від необхідності писати текст під «криві» ключі, дозволяючи сфокусуватися на якості і користі контенту для користувача. Важливо також не кількість, а якість контенту.

Джейсон Демерс (Jason DeMers), SEO-аналітик Forbes, говорить про важливість наявності різних типів контенту на сайті, зробивши основний акцент на відео і зображеннях.

Саме цей контент має найбільший вірусний потенціал, миттєво отримуючи тисячі лайків і репоста в соціальні мережі, що також сприяє нарощуванню силочної маси.

  1. Посилання все також мають значення

У 2016 році якість посилання домінує над кількісним показником. Ніякі санкції пошукових систем не зупиняють вебмайстрів від закупівлі посилань. Це швидше, ніж нарощувати природну кількість посилань.

Однак тепер закупівля стає автоматичною, а майданчики проходять суворий контроль.

Вебмайстри рекомендують «отримувати» посилання з:

сайтів, що живуть активним життям, тобто регулярно обновлюваних сайтів, зроблених для людей, які не торгують посиланнями направо і наліво сайтів, активно відвідуваних і використовуваних людьми сайтів, точно відповідають тематиці просувається ресурсу.

Якби посилання не мали значення, пошукові системи не впроваджували б алгоритми і фільтри. Дії пошукових систем доводить, що посилання все ж мають значення, тільки якісні і природні.

Вагомою перевагою природних посилань є збільшення якісного трафіку. Якісне, корисне посилання, розміщене на тематичному, відвідуваному ресурсі, сприяє зростанню трафіку на сторінку і підвищенню конверсії.

Ми розповідали, як за допомогою якісного контенту отримати зворотні посилання на сайт.

  1. Поведінкові чинники

Компанія MOZ провела дослідження думок SEO-аналітиків з метою визначити, які чинники набувають більшого значення для ранжирування.

Експерти сходяться на думці, що призначені для користувача фактори набувають першорядного значення для виходу в ТОП і утримання позицій. Основні фактори, які необхідно оптимізувати:

сніппет

час на сайті

глибина перегляду сторінок

рівень відмов

соціальні сигнали

комерційні чинники для просування