Якість контенту важливіше технічної оптимізації для ранжирування
Джон Мюллер під час останньої зустрічі вебмайстрів нагадав про важливість якості контенту та технічної оптимізації для ранжирування сайтів.
На онлайн зустрічі один з вебмайстрів звернувся за допомогою в ранжуванні сайту. Інструменти Google не визначали ніяких технічних проблем на сторінках. Сайт швидко завантажується і відмінно оптимізований під мобільні екрани, але ранжирування це не допомагає.
Мюллер вказав, що це типова проблема вебмайстрів, які зосереджені на технічній оптимізації сайтів і не беруть до уваги якість контенту.
Якісна технічна оптимізація не означає, що сайт ранжируватиметься високо. Пошукова система ранжує контент. Важливо, щоб контент був релевантним запитом користувача. Технічна ж оптимізація спрощує доступ до контенту.
Виправлення технічних проблем важливо, але якість контенту важливіше.
Мюллер рекомендує відштовхуватися від потреб користувача: які проблеми заважають відвідувачам взаємодіяти з сайтом, що користувачі очікують побачити на сайті.
Виходячи з цього, варто оптимізувати сайт не по загальновстановленими факторів ранжирування, не за тими параметрами, для яких Google розробив інструменти перевірки, а по конкретних факторів на сайті. У той же час важливо давати користувачеві цінний корисний контент.
Не варто забувати про конкуренцію. Навіть ідеально оптимізовані сайти з якісним контентом можуть поступатися в ранжируванні більш старими проектами.