kontentДля просування вашого ресурсу важливо знати, наскільки ефективні ваші пости, чи користується ваш контент популярністю у аудиторії.

Про точність тут мова не йде, подібні речі можна дізнатися лише приблизно, але, тим не менш, зростання все-таки можна відзначити.

Сьогодні контент оцінюється по його поширенню в соціальних мережах, існує навіть спеціальний метод просування за допомогою цього корисного і актуального інструменту. Давайте розглянемо, як ви можете судити про реакцію аудиторії на ваші пости.

Один з важливих інструментів – Facebook. Досить встановити у себе на сайті кнопочку і відзначати, скільки лайків було за певний період, росте їх число або, навпаки, знижується.

Те ж саме можна сказати і про ще один модний на сьогодні інструмент – Твіттері. Встановіть кнопку цієї популярної системи мікроблогів на своєму ресурсі і просто стежте за зростанням ретвіттів. Якщо їх дуже мало – значить, саме час подумати, що вам потрібно змінити у своїх публікаціях. В середньому нормальний показник – це приблизно 5 ретвіттів в день.

Можна оцінити свій контент і за обсягом передруку з вашого сайту на інші. Коментарі теж дуже багато що можуть сказати про думку вашої аудиторії. Можна також визначити популярність постів за кількістю силок на ваш ресурс на інших сайтах.

Хочешь поднять посещаемость самостоятельно?

Сам час перебування користувача на сторінці вашого сайту і кількість переглянутих сторінок теж можуть дати дуже багато чого. Звичайно, так можна побачити тільки сам вектор руху: доводитеся ви до смаку публіці чи ні, про точність тут думати не доводиться. І, тим не менш, це дуже ефективний спосіб дізнатися свою затребуваність.