Google-Panda-SEOЗовсім недавно я познайомився з алгоритмом Google Panda. Справа в тому, що Google вирішив різко позбавитися від «говносайтів», і сайтів, створених спеціально для заробітку і продажу реклами.

А зроблено це було тому що нормальні проекти не можуть пробитися крізь видачу через такісайти.

Погодьтеся – не справедливо. Новий алгоритм панда – зносить всі підозрілі блоги і сайти в низ видачі або взагалі викидає з видачі. Отже, які ж правила слід дотримуватися?

12 способів потрапити під Google Panda

1. Ви потрапите під дію Google Panda якщо у вас на сайті високий відсоток копіпаста. Цей алгоритм зі своїми санкціями може бути застосований або до сторінки або навіть до сайту в цілому. Ну про копіпаст вже давно говориться, тому дивуватися не доводиться.
2. Другий пункт дуже схожий на перший. Низький відсоток унікальності. Це означає що може ви і писали своїми словами, але новина не ваша, ви її десь прочитали і переписали своїми словами, а може бути новина і ваша, але ви описали її загальними словами, які зустрічаються скрізь, тому і низька унікальність. Просто відстежуйте рівень унікальності, наприклад, через Advego Plagiatus.
3. Навіть якщо ви іноді пишете самі, іноді не самі – це теж може вплинути на санкції. Якщо у вас високий відсоток сторінок з не унікальним контентом – вас також наздожене фільтр Panda від Google.
4. Навіть якщо ви рекламуєте нетематичні сторінки і ресурси – пам’ятайте – Panda може прийти до вас.

5. Дуже важливо щоб ви оптимізували ваші сторінки під пошукові запити. Якщо зміст сторінки не відповідає запиту – ви будете під фільтром.
6. Також дуже погано буде переоптімізірованність сторінки. Надмірне вживання ключових слів також негативно позначиться на вашому сайті. Не переборщіть.
7. На вас накладеться фільтр якщо у вас користувачі не затримуються. А так, зайшли і відразу вийшли.

8. Також враховується час, проведений користувачами на вашому сайті. Це показник того наскільки користувачам цікаво у вас на сайті.

9. Скільки людей повернулося на ваш сайт? Це також впливає на ранжування в гуглі з недавнього часу і все це – алгоритм Google Panda.

10. Дуже часто користувачі використовують шаблони для організації тексту на сторінках. І дуже часто ці шаблони повторюються. У мене наприклад є у вигляді шаблону кінцівка сторінки. У деяких такі шаблону займають цілі абзаци як на початку так і в кінці сторінки.

11. Чи не доброякісні витікаючі посилання на ваших сторінках. Іншими словами – дивіться, на кого ви посилаєтеся. Причому дивіться очима пошукової системи, а не власними очима.

12. Також відстежуйте, хто посилається на вас. Коли на вас починають посилатися «говносайти» – вам від цього краще не буде. Повірте.

Отже, це був звіт правил, щоб зрозуміти що таке Google Panda алгоритм.