prosyvanjaОстаннім часом Google активно спілкується з веб-майстрами. У тому числі оновив рекомендації для вебмайстрів. Великий плюс у тому, що  Google дає людські, зрозумілі і прямі відповіді на усі питання, на відміну від підтримки Яндекса, де частіше бачиш відписки і відмашки, ніж реальну допомогу. В ході спілкування виявляються незначні деталі, про які раніше можна було тільки здогадуватися. Найцікавіші питання і відповіді  можете прочитати в цій статті.

  1. Валідність HTML-коду

Джон Мюллер на черговій зустрічі для вебмайстрів, а пізніше в своєму твіттері, пояснив, що помилки в коді можуть негативно позначитися на скануванні сайту роботами, зокрема на скануванні мікророзмітки, а також на відображенні сайту на мобілках.

І хоча валідність HTML-коду не є фактором ранжирування, варто перевірити код свого сайту за допомогою валідатора W3.org, зараз некоректний HTML-код приносить більше проблем, ніж кілька років тому.

  1. Семантична розмітка не гарантує гарні сніпети

Андрій Ліпатцев в довідковому форумі для вебмайстрів пояснив, що навіть правильна реалізація розмітки Schema.org не є гарантією показу розширених сніпетів.

Крім того, Google залишає за собою право не показувати розширені сніппети для сайтів, які не відповідають рекомендаціям .

  1. Мікророзмітки – те, до чого варто прагнути

Джон Мюллер сказав, що в 2017 році Google буде робити упор на структуровані дані (мікророзмітку), яка допомагає пошуковим системам краще розуміти зміст ресурсів і краще ранжувати їх.

Вже неодноразово Google заявляв, що в майбутньому планує розглянути можливість наявності семантичної розмітки в якості сигналу для ранжирування.

  1. Вихідні посилання – НЕ фактор ранжування

21 січня 2016 року у зустрічі з веб-майстрами офіційний представник Google заявив, що вихідні посилання не є фактором ранжирування, проте, вони можуть підвищити цінність вашого контенту, що в свою чергу може стати позитивним сигналом.

Саме так прозвучала відповідь на питання: «Зовнішні посилання на інші сайти є одним з 200 факторів ранжирування? Google враховує зовнішні посилання, навіть якщо роботу заборонено по ним переходити? ».

  1. Не варто закривати в nofollow посилання по темі

У продовження розмови про вихідні посилання варто відзначити ще один нюанс.

У січня 2016 Джону Мюллеру поставили запитання:

«Наш блог використовує плагін, який автоматично генерує в кінці всіх постів посилання на інші статті по темі. Чи повинні бути ці посилання закриті в nofollow? Чи не буде це пораховано спамом? »

До речі, в нашому блозі теж використовується подібний плагін, і в самому низу цієї статті ви побачите блок:

Ми це зробили не просто так. Ця маленька хитрість дозволяє збільшити глибину перегляду Блогу, не даючи користувачам швидко піти з сайту (сподіваємося, вас теж зачеплять заголовки інших статей і ви не обмежитеся прочитанням однієї;)), а також якісно перелінкований сайт, покращить індексацію.

Джон Мюллер прокоментував це так:

«З нашої точки зору це нормально. По суті, ви створюєте тим самим структуру внутрішньої перелінковки між статтями всередині сайту. Просто робите це автоматично.

Важливо, щоб контент цих сторінок не генерувався автоматично. Щоб самі статті були справді цінними. »

  1. Хитрощі тега Title

Тег Title не є критично важливим сигналом ранжирування, на відміну від змісту сторінки.

При відсутності тега Title з вмісту сторінки Google зможе зрозуміти, про що йде мова. А навпаки, при наявності тега і відсутності контенту – навряд чи.

Тег title всього лише допомагає зрозуміти пошуковику, за якими ключовими словами стоїть ранжувати сторінку. Джон Мюллер офіційно заявив, що відсутність тега title  не призведе до випадання сторінки з видачі Google, але може погіршити ранжування за запитом.

Крім того, (думаю, для багатьох це не новина) рекомендується тег Title і заголовок H1 робити різними, однак варто знати, що для хорошого ранжирування в Новинах Google обидва тега, всупереч загальним рекомендаціям, повинні збігатися. В Яндексі варто їх робити однаковими, якщо потрібно отримати швидкі посилання в сніпеті.

  1. Сайти з Https сертифікатом отримують більше переваг

Напевно ви чули, що з 2014 року сайти на https мають більше переваг при ранжируванні в Google.

Зінеб Аіт Бахаджі повідомила, що з грудня 2015 року Google при наявності двох адрес з однаковим вмістом, але відрізняються тільки протоколами, для індексації за замовчуванням Google буде вибирати https. Майте це на увазі.

  1. Ключові слова в URL не впливають на ранжування

На питання: «Чи є ключове слово в URL фактором ранжирування?»

Джон Мюллер відповів: «Я вважаю, що це дуже незначний фактор ранжування. Так що це не те, на що я б дійсно став звертати увагу. »

Тому ключові слова в URL використовувати можна, але не варто на цьому зациклюватися. Хоча в будь-якому випадку URL повинен бути інтуїтивно зрозумілий людині.

  1. Короткі URL в тренді

Якщо на сайті дві однакових сторінки, Google віддасть перевагу більш короткому URL, саме він буде показаний в результатах пошуку і прийнятий за основний. При цьому Google не вважає довжину URL фактором ранжирування.

Думаю, ви здогадалися, що для просування в Google важлива робота з дубльованим контентом (дублі можуть з’явитися з різних причин – недоліки CMS сайту, людський фактор і т.д.). Слід їх своєчасно виявляти і видаляти.

  1. Відгуки – НЕ фактор ранжування

Відгуки – це добре, і варто їх отримати. Але це не буде чинником ранжирування для Google.

З іншого боку, якщо ці відгуки розміщені не на сторонніх ресурсах, а на сторінках вашого сайту, таким чином, вони стають частиною контенту, і в цьому випадку будуть використані в якості фактора ранжування.

Тому для інтернет-магазинів, які бажають підкорити ТОП Google, має сенс на сторінки з товарами додати відгуки про нього.

Для просування в Google важливо дотримуватися Рекомендацій, насправді ніяких хитрощів тут немає. Саме так я і просуваю сайти в ТОП: вивчаю офіційні рекомендації, стежу за тенденціями, коригую стратегії виходячи зі свого досвіду, і пропоную краще вам – моїм читачам.

Комплексне просування сайтів – послуга, заснована на офіційних рекомендаціях Яндекса і Google, замовляйте, і результат не змусить себе  чекати.