pro-nasСторінка «Про нас» не впливає на результати пошукової видачі, її рідко відвідують клієнти, а багато вебмайстрів створюють її тільки тому, що так треба.

В Інтернеті компанію не видно. Щоб прийняти рішення, людині потрібна інформація. На сторінці «Про нас» відвідувач вперше знайомиться з компанією, а не з товарами і послугами. Саме тут приймається рішення про те, чи можна довіряти компанії,  і про подальшу можливу співпрацю.

Сторінка «Про нас» – це можливість прорекламувати себе, надати вагомі доводи, чому клієнту необхідно залишитися саме тут. І, здається, все це розуміють. Але чому тоді аналіз сайтів з ТОП-30 пошукової видачі Google і Яндекс доводить, що сторінка «Про нас» – це шаблонний текст з ключами і штампами?

Типові помилки сторінки «Про нас»

Вивчивши сайти з ТОПу, ми склали список найбільш поширених помилок сторінки «Про нас», що зустрічаються на просторах інтернету. Тільки 4 сайта з ТОП 30 Яндекс і Google показують користувачам дійсно цікаву інформацію про компанію.

ТОП 5 помилок сторінки «Про нас»

  1. Повна відсутність сторінки «Про нас» – приховуючи інформацію про компанію, сайти викликають підозру у користувачів. Клієнт має право знати, з ким збирається мати справу. Більше 20% сайтів з ТОПу пошукової видачі повністю нехтують сторінкою «Про нас».

Використовуйте сторінку «Про нас» як додатковий інструмент переконання відвідувача залишитися з вами. Якісна сторінка поліпшить довіру до сайту. Сайти, які відкрито розповідають про себе, конвертують більше відвідувачів в користувачі.

  1. Винаходимо велосипед – не всі клієнти можуть зрозуміти і оцінити креатив в назві сторінки «Про нас». На одному з сайтів, ми не виявили розділів «Про компанію», «Про нас», «Хто ми», зате знайшли «5 відмінностей» і «5 переваг». Залишається тільки здогадуватися і перейти. Такі способи використовуються для накрутки кількості кліків на сайті, граючи з інтересом користувача, для поліпшення поведінкових факторів. Але якісний матеріал працює краще.

Користувач повинен розуміти, де знаходиться необхідна йому інформація, а не гадати, що знаходиться за тією чи іншою кнопкою.

  1. Контент – глобальна проблема більшості сторінок «Про нас». Причиною її виникнення стає нерозуміння власників сайтів, що розповісти користувачеві.

Ми виявили:

Дубльований контент головною і сторінки «Про нас» – 5 з 60 сайтів в ТОПі зовсім не турбуються про те, що головна сторінка і сторінка «Про нас» – це дві великі різниці: головна сторінка розповідає про те, що користувач може зробити на сайті, а сторінка «про нас» знайомить користувача з компанією і розповідає про переваги співпраці.

Статистика, не підтверджена фактами – для користувача цифри так і залишаться цифрами, поки ви не розшифруєте значення.

Кліше і штампи – з 60 проаналізованих сторінок ми виділили найбільш типові кліше, виявляється що більшість сайтів представляють «динамічний розвиток», «індивідуальний підхід», «кваліфікованих експертів», «професійну команду», «висококваліфікованих фахівців в області веб-розробок / ІТ -ринку »,« новітні технології ».

Малоінформативні тексти, що складаються з 2-3 стандартних пропозицій, так само як і довгі нудні тексти, що розповідають історію становлення компанії до сьогоднішнього дня.

Негатив в сторону конкурентів, використання конкурентних рекламних слоганів в свою користь. Такий крок може негативно позначитися на репутації компанії і остаточно відвести клієнтів до конкурентів.

Текст написаний абсолютно стереотипно. Основна ознака такого тексту – легка підстановка будь-якого бренду. Скажімо, ніхто не помітить різниці, якщо ми скажемо:

Роги, копита & Ко – динамічно розвивається компанія, лідер у своєму сегменті ринку.

Coca Cola – динамічно розвивається компанія, лідер у своєму сегменті ринку.

Обидва твердження вірні. Такі тексти неприпустимі на вашому сайті. Основною причиною появи таких текстів стає шаблонне ТЗ копірайтеру. В цьому немає провини автора, він дійсно не знає вашу компанію і ваші переваги. Надайте автору більше інформації про вас,  компанію, мету.

Занадто складний текст – ваші клієнти не експерти, вони лише споживачі товару або послуги. Чи треба так складно все розповідати?

  1. Формат сторінки – навіть найякісніший текст не переконає користувачів, якщо він не відформатований: різні шрифти, відсутність розбивки на абзаци і інші текстові недосконалості змусять користувача піти зі сторінки, так і не дізнавшись, чим ви йому будете корисні.
  2. Сторінка «Про нас» не редагується – типова омана власників сайтів. Про нас – це саме той розділ, де необхідно говорити про розвиток і досягнення, цілі, плани. Компанія зростає і змінюється, з нею повинна змінюватися і сторінка «Про нас». Історія 27 компаній з 60 проаналізованих сайтів не оновлювалася зовсім.

Як поліпшити сторінку «Про нас»

Вивчіть конкурентів. Не пошкодуйте сил і часу і оцініть, як конкуренти позиціонують себе на сторінці «Про нас», чим вони захоплюють клієнтів, які прийоми використовують.

Додайте справжні відгуки клієнтів не про продукт або послугу, а про ваш сайт і компанію. Це відмінний крок назустріч новим зв’язкам. Соціальні докази завжди дають потужний ефект.

Сторінка «Про нас» – ідеальний розділ для промо-відео. Це може бути звернення топ-менеджера або ролик про персонал і офіс. Це не тільки представить вашу компанію, але і підвищить довіру користувачів. Тільки 1 сайт з 60 проаналізованих представив промо-відео, що представляє компанію.

Текст на сторінці «Про нас» повинен відповідати не ключовим запитам, а очікуванням користувачів. Щоб скласти грамотний текст, що підвищує довіру ваших клієнтів, запишіть основні питання, які задають службі підтримки користувачі.

Уявіть свою команду – користувач відчуває більшу довіру до компанії, якщо знає людей, які «ховаються» за сайтом.

Гарного вам просування. І нехай прибуде з вами ТОП!