posulanjaПоняття посилальної маси характеризує сукупність активних посилань на різних сторонніх ресурсах, які ведуть на сайт.

Іншими словами, посилальна маса — це загальна кількість посилань, розміщених вебмайстром на сторонніх ресурсах з метою просування свого сайту. Суть даного методу досить проста: чим більша кількість посилань буде вести на сайт, тим більше довіру пошукових систем до такого ресурсу і, як наслідок, його сторінки займуть більш високі позиції в результатах пошукової видачі.

Це не єдиний спосіб підвищення позицій ресурсу. Просування сайту — це, перш за все, комплексний підхід: внутрішня оптимізація, поведінкові фактори, комерційна релевантність, якісний контент. Збільшення посилальної маси є одним з основних методів швидкого просування ресурсу в ТОП.

Показник посилальної маси бере безпосередню участь у формуванні пошуковою системою рейтингу для кожного ресурсу.

У пріоритеті пошукових систем — стратегії природного просування. При цьому сайти, які використовують занадто агресивні способи просування, ніколи не будуть на перших місцях в результатах видачі. Це стосується і до тих сайтів, які використовують методи зі стрімким приростом маси посилань.

Донори, реципієнти і контрольний профіль

При аналізі профілю всі ресурси, існуючі в мережі, можна умовно розділити на реципієнтів і донорів. Сайт-донор — ресурс, який містить в собі посилання на просувний сайт (реципієнт). Посилальна маса прямо залежить від сукупності авторитетних значень всіх донорів.

Якщо авторитет сайтів-донорів низький, то розміщення посилань на таких сайтах не принесе належних результатів і не призведе сайт в ТОП.

Підраховуючи кількість посилань, що просувається, пошукові алгоритми визначають авторитетність кожного його донора. Якщо сайт-донор був створений лише тільки для того, щоб на ньому розміщувалися посилання на реципієнтів, то його вага може дорівнювати нулю або навіть приймати негативні значення.

Такі донори не тільки не здатні позитивно впливати на просувний сайт, але часто «мінусують» отриманий сайтом рейтинг.

Різке збільшення зовнішніх посилань може вкрай негативно позначитися на становищі сайту і підвести його під дію пошукових фільтру Google Penguin.

Купівля посилальної маси

Визначення пошуковими системами посилальної маси одним з основних чинників ранжирування стало причиною комерціалізації посилань. Простими словами вебмайстри перетворили посилання в добре продаваний товар. Незважаючи на вдосконалення пошукових алгоритмів і введення фільтрів, покупка посилань залишається одним з найбільш популярних і ефективних методів швидкого просування сайту.

Для закупівлі великої кількості зовнішніх посилань оптимізатори іноді вдаються до послугами так званих бірж посилань, що діють за принципом агрегаторів. Для цього веб-майстру необхідно просто зареєструвати свій сайт в сервісі, оплатити послугу і отримати зростання посилальної маси, яка відбувається в повністю автоматизованому режимі.

Ставлення пошукових систем до сео-посилань

Алгоритми пошукових систем пильно моніторять якість пошукової видачі і ведуть ретельну перевірку природності посилальної маси сайтів. Це призводить до того, що масова закупівля посилань не приносить належних результатів, а безконтрольна (автоматична) закупівля призводить до накладання санкцій пошукових фільтрів.

Більш того, песимізуєтся не тільки сторінка за запитом, а весь сайт. Пошукові системи розглядають не сам факт закупівлі посилань, а оцінюють співвідношення куплених і природних посилань сайту.