SEO-prosyvanja-rozkrytkaПочатківці вебмайстри, так само як і недосвідчені власники сайтів вважають, що просування і розкрутка сайту – поняття ідентичні. Однак це не так. Плутанина в розумінні ЦИХ двох термінів призводить до незадоволеності замовників результатами роботи вебмайстрів. Розглянемо поняття просування і розкрутки сайтів і ставимо всі крапки над Е.

Просування сайту

Сайт – комерційний продукт. Вкрай рідко сайти створюються не для отримання вигоди і прибутку. Основний потік відвідувачів на сайт це пошукові системами.

Просування сайту – це комплекс заходів, спрямованих на створення і оптимізацію сайту під стандарти пошукових систем. Мета просування – вивести сайт в ТОП пошукової видачі. Для просування сайту в пошукових системах застосовується певний алгоритм дій.

Етапи пошукового просування

аналітика сайту і конкурентів

виправлення і поліпшення технічної бази сайту під стандарти пошукових систем

дії, спрямовані на вихід в ТОП і підтримку результату

Аналітика сайту – один з найважливіших етапів просування. Вона включає в себе:

Аналіз сайту – в даному етапі проводиться технічний аудит сайту (валідність коду, контент, внутрішня перелінковка, мета-теги, верстка, час завантаження сторінок, налаштування сервера, коректність роботи функцій, коректність відображення сайту різними браузерами на різних типах пристроїв та інші). Цей етап дозволяє визначити технічну відповідність сайту вимогам пошукових систем і його готовність потрапити в ТОП. Даний аналіз також визначає фронт технічних робіт – виправлень і поліпшення сайту для пошукових систем, щоб підвищити вірогідність його попадання в ТОП пошукової видачі.

Аналіз бізнесу, Який сайт представляє в інтернеті – на даному етапі веб-майстер визначає, навіщо бізнесу сайт (інформування потенційних клієнтів, підвищення впізнаваності бренду, продаж товарів або послуг через інтернет). Це необхідний етап для визначення подальших стратегій просування.

Аналіз і оптимізація семантичного ядра сайту – сайт не може жити в інтернеті без контенту. Контент – графічне і текстове наповнення сайту. Щоб потрапити в ТОП сайту необхідний унікальний, актуальний і затребуваний контент. Такий контент створюється на підставі аналізу звернень користувачів до пошукових систем і виявлення їх потреб.

Користувачі шукають необхідну  інформацію, задають питання пошуковим системам. Щоб пошукові системи показували сайт користувачеві по певному запиту, він повинен містити релевантний (максимально відповідний запит користувача, максимально повно відповідає на питання користувача контент). Призначені для користувача запити – основа семантичного ядра сайту. Специфіка діяльності, товари, послуги, їх особливості та характеристики, відмінності від конкурентних товарів, вигоди – всі ці дані визначають другу частину семантичного ядра.

Аналіз конкурентів з пошукової видачі – це коригувальний етап просування сайту, Який покаже, що роблять конкуренти, щоб вийти в ТОП і утримати лідируючі позиції. Це важливо, тому що не існує єдино правильної стратегії просування, а точні алгоритми пошукових систем нікому НЕ відомі. Конкуренти – це «живі» приклади того, як сайти виходять в ТОП, за що піддаються санкціям пошукових систем, а що проходить безкарно.

Власне зміна сайту – покращення коду, оптимізація сторінок і контенту, реорганізація існуючих сторінок сайту і додавання необхідних сторінок входу, чистка посилального профілю, щоб не потрапити під дії пошукових фільтру Пінгвін (Google).

Слід правильно визначати цілі пошукового просування:

  • вихід сайту в ТОП
  • збільшення трафіку з пошукових систем.

Пошукове просування НЕ гарантує збільшення прибутку, підвищення конверсії, зростання цільової аудиторії. Пошукове просування підвищує ймовірність переходу на сайт з видачі.

Розкрутка сайту

Розкрутка сайту передбачає підвищення видимості сайту в «місці існування» цільової аудиторії. Це комплекс заходів, спрямований на представлення сайту в соціальних мережах, на профільних інформаційних майданчиках, форумах. Для цього використовуються різні маркетингові стратегії.

На відміну від пошукового просування розкрутка спрямована на користувача. Її мета – максимально підвищити видимість сайту там, де найчастіше проводить час користувачів. SMO і SMM – основні канали реалізації поставленої мети.

SMOsocial media optimization – інтеграція соціальних медіа в сайт – кнопки Like і Share, авторизація на сайті за допомогою профілів соціальних мереж, коментарі, можливість приєднається до групи та інші.

SMM – social media marketing – це інтеграція сайту, бренду або продукту / послуги в соціальні медіа. Іншими словами, це створення профілю сайту, компанії, продукту або послуги в соціальних медіа, залучення користувачів і робота з цільовою аудиторією.

Етапи розкрутки сайту:

  • аналіз соціальної складової сайту
  • складання портрета цільової аудиторії
  • аналіз присутності ЦА в соціальних медіа
  • власне робота в соціальних медіа
  • нарощування зовнішньої посилальної маси

Цілі розкрутки сайту:

  • максимальне охоплення цільової аудиторії за межами пошукових систем
  • підвищення впізнаваності товару, бренду, сайту
  • залучення трафіку на сайт

Розкрутка сайту не гарантує зростання конверсії і збільшення прибутку онлайн бізнесу.

Пошукове просування та розкрутка сайту: що спільного?

Як пошукове просування, так і розкрутка мають одну спільну мету – залучення трафіку на сайт. Але ні позиції в топі пошукової видачі, ні об’ємний потік трафіку НЕ забезпечують високих продажів.

прості сайти ефективніше

Для цього необхідна правильна призначена для користувача оптимізація сайту. Простий, зручний і зрозумілий користувачеві сайт ефективніше, ніж сайти зі складною архітектурою і безліччю функцій, незрозумілих для користувача.

Висновки

Пошукове просування сайтів – тотожні поняття, а різні напрямки розвитку ресурсу.

Як для просування, так і для розкрутки необхідний якісний сайт, оптимізований під стандарти пошукових систем і потреби користувача.

Розкрутити і вивести в ТОП можна будь-який сайт, але не кожен сайт стане цікавим і корисним для відвідувачів.