Глибина перегляду сайту — це кількість сторінок, які відвідав користувач за час однієї сесії. Google враховує глибину перегляду при ранжируванні. Вебмайстри розглядають глибину перегляду як метричне відображення залученості та інтересу користувача до ресурсу. Чим менша глибина перегляду, тим гірші шанси сайту вийти в ТОП і конвертувати відвідувача в постійного клієнта.

Давайте розберемося, що таке середня глибина перегляду, як відстежувати даний показник, а також розглянемо прості способи збільшення глибини перегляду сайту.

glybena-pereglany

Значення глибини перегляду для сайту

Глибина перегляду — поведінковий фактор, що прямо впливає на позиції сайту в пошуку. Даний фактор тісно пов’язаний з часом користувача на сайті. Чим більше цікавих сторінок виявить користувач, тим далі він піде по сайту і тим більше часу проведе на його сторінках, не кажучи вже про відмову і повернення у видачу.

Даний параметр визначають:

Завдання, які вирішує сайт — глибина переглядів інтернет-магазинів, соціальних мереж істотно відрізняється від глибини занурення користувача в інформаційний сайт. Тому говорити про стандарти вкрай складно. Даний параметр необхідно відстежувати динаміку процесів, щоб зрозуміти, що є нормою для аналізованого сайту і як оптимізувати над ним роботу.

Юзабіліті сайту — від того, наскільки сайт зручний, функціональний, простий і доступний розумінню користувача залежить його бажання вивчати сайт далі.

Оптимізація сторінок сайту — як сторінки втягують користувача в життя сайту і рекомендують йому інші матеріали / сторінки / товари.

Релевантність сайту запиту користувача — наскільки точно і правильно відповідає сайт на питання — відповідність сайту / сторінки / інформації / товару очікуванням користувача.

Наявність інтерактивних елементів — опції взаємодії користувача з сайтом, що збільшують залученість. Це калькулятори, відеоролики, фотогалереї — все ті елементи, які привертають увагу і затримують користувача на сайті.

Важливо! Глибина перегляду сайту може відображати не інтерес користувача до сайту, а вказувати на незрозумілу навігацію, погану структуру сайту. Для цього необхідно аналізувати глибину перегляду в зв’язці із середнім часом на сайті. Велика глибина перегляду за короткий час на сайті при низькій конверсії говорить про те, що користувачі не знаходять того, що шукали.

Низька глибина перегляду сайту — що робити?

В першу чергу необхідно зрозуміти, що є нормою для типу аналізованого сайту. Глибина перегляду в 3-4 сторінки для інформаційного сайту є нормою, тоді як для інтернет-магазину цього мало.

Внутрішня перелінковка

Одним з найбільш популярних методів збільшення глибини перегляду є правильна внутрішня перелінковка — це проставлення тематичних посилань на сторінці:

perelinkovka

Не ставте посилання просто так. Більше можете дізнатися «тут» це не зачепить користувача. Задайте інтригу, рекомендуйте, захоплюйте користувача. Кожне посилання в матеріалі повинна працювати як CTA-кнопка.

Інтерактивні елементи

Найбільш корисною для збільшення глибини переглядів опцією є фото галерея. Саме за рахунок перегляду зображень і фотографій глибина перегляду інтернет-магазинів і соціальних мереж сягає критичних максимумів.

До того ж висока залученість користувача в сайт збільшує час перебування на сайті, що також враховується пошуковими системами при ранжуванні.

Блоки рекомендованих матеріалів (статті або товари)

Якщо користувач може пропустити посилання в тексті, то тематичні статті в блоках з рекомендаціями привернуть увагу.

Важливо, щоб заголовок і сніппет статті були максимально чіплятися і привертають увагу.

В інтернет-магазинах це реалізується так:

Спрощення навігації

Користувач повинен бачити, де він знаходиться на сайті в кожен момент часу. У цьому допомагають хлібні крихти. Ланцюжок посилань спрощує навігацію і переходи в бажані розділи та підрозділи.

xlibni-kruxtu

Увага я не рекомендую

Існують методи штучного підвищення глибини переглядів за рахунок змушення користувачів здійснювати додаткові кліки, щоб досягти бажаного.

Для цього контент розділяється на частини і публікується на різних сторінках, як це робить один з популярних зарубіжних медичних порталів.

Для отримання повної інформації по препарат користувач змушений відвідати всі вкладки. На деяких ресурсах контент поділяють на 10 і більше частин.

Таке структурування контенту допустиме у випадках, коли інформації багато, вона складна. Однак така подача контенту повинна переслідувати мету не збільшення глибини переглядів, а поліпшення користувацького досвіду.

Інші сайти використовують метод штучного залучення користувача в сайт, пропонуючи знайти йому купон зі знижкою або отримати подарунок на сторінках сайту.

Висновки

Глубина перегляду відображає потенціал сайту зацікавити користувача і привести його до конверсії. У поєднанні з таким фактором, як час на сайті, можна визначити якість оптимізації та навігації. Якщо глибина перегляду достатня, а час на сайті вкрай мало, це вказує на те, що користувачам незрозуміла структура сайту. Швидше за все користувачі не знаходять необхідні матеріали.

Аналіз глибини перегляду в динаміці показує, які матеріали найбільш зацікавили користувача, спонукали його відвідати рекомендовані сторінки, і що працює краще для зростання конверсії.

Глибина перегляду повинна визначатися індивідуально для кожного сайту. Не існує стандартних значень, які можна застосувати до кожного типу сайтів.

Низька глибина перегляду не завжди говорить про погану оптимізації або неякісному контенті, нерелевантності сторінки запиту. Даний фактор неможливо аналізувати у відриві від сторінки. Існують цілком самодостатні сторінки сайту, які повністю задовольняють запит користувача.