optumizacija saityНа даний момент все більше власників Інтернет сайтів звертають пильну увагу на комплексне просування свого ресурсу в Мережі, що, ясна річ, вимагає повноцінної пошукової оптимізації.

Численні труднощі виникають, перш за все, з дотриманням правил з боку провідних пошукових систем, зокрема Google і Яндекс, які постійно проводять моніторинг контенту та відсівають підозрілі сайти, а також переміщують посилання з недостатнім або надмірним кількістю анкоров в кінець списку видачі по запитах.

Анкор значення слова. Підбираємо анкор для ефективної оптимізації сайту

Що таке «анкор»

Мало хто розуміє значення слова анкор, хоча по суті це саме той ключевік, який виступає посиланням на ту чи іншу інтернет сторіночку. Для того, щоб увійти в топ видачі і не бути виключеним зі списку пошуковим антиспамом, необхідно подбати про оптимізацію анкоров. Деякі новачки необачно вважають, що ретельне опрацювання ключових фраз не є життєво необхідною для вдалого просування сайту, проте кожен правильний анкор значення слова впливає на вашу позицію в рейтингу і відповідає за розмір залученої цільової аудиторії.

Анкор і просування

У переважній більшості випадків, оптимізація анкора орієнтована на відповідність вимогам Google як провідного світового пошуковика, проте для будь-якої іншої системи правила складання анкоров будуть практично ідентичними. Так, якщо вибрати анкор значення слова п’ятнадцяти ключових фраз в Google, то можна побачити що зміст посилань по них на третину складається з точних включень, в той час як сорок відсотків припадає на різноманітні варіації.

До точних Анкор відносяться численні словосполучення без так званого «подвійного дна» – вони виключають двозначність і розуміються без уточнень, наприклад, покупка одягу, розкручування сайту і т.д. У свою чергу, варіативний анкор значення слова являє собою комбінацію слів, які досить близькі за змістом до базового запиту, однак при розбивці втрачають своє значення і закономірно не фіксуються покуковиком. Щодо решти шістдесяти відсотків, варто відзначити, що це всілякі синоніми ключевих слів, які нарівні з точними анкорами розпізнаються пошуковими і приймаються в розрахунок при видачі результатів на пошукові запити.

Здавалося б, головним завданням оптимізатора, має стати створення контенту з максимальною кількістю точних анкоров та їх синонімів, які аж ніяк не зайві на будь-якій сторінці, проте насправді, головне – не переборщити із застосуванням ключових виразів. У такій ситуації ваш ресурс не тільки не отримає очікуваного зростання трафіку і збільшення відвідуваності, але і буде підданий серйозним санкціям за надлишок ідентичних анкоров, що призведе до суттєвого погіршення позиції під час видачі.

Тому найкращим рішенням стане використання до п’ятнадцяти варіацій кожного ключового слова, при цьому природні посилання не варто враховувати, тому що їм, як показує практика, не характерні однакові анкор.