SEO optimization. 3D illustration. Isolated on a white background

Самостійна розкрутка сайту передбачає проведення комплексного підходу до його просування, так що не треба всі зусилля відправляти на зовнішній сектор, а для внутрішньої роботи залишати тільки публікацію, не завжди якісного, контенту. Не правильне розподіл зусиль веб-майстри призводить до того, що помилки оптимізації з’являються, як гриби поле дощу і з цим треба боротися не менш жорстко, ніж з бездіяльністю.

Посилання корисні? – Корисні, але це не означає, що їх кількість треба нарощувати всіма можливими засобами і способами, в тому числі і чорними, так як результат в цьому випадку відкотить позиції сайту назад і повернути їх буде складніше складного, бо у пошукової системи своє упереджена думка про сайт вже буде.

 Отже, уникнути помилок оптимізації можна в двох випадках – при повній відсутності оптимізації і при поетапному підході до цього творчого процесу, починати який треба всередині ресурсу і тільки після цього виходити на зовнішній рівень розкрутки.

 Починається робота з складання семантичного ядра, так як правильне його створення допоможе надалі, і на його основі буде розвиватися анкор-лист, тобто, здійснено підбір ключових слів різної частоти.

 Після цього треба правильно прописати тайтли і заголовки h1, адже роль їх в розкручуванні значима сьогодні також, як і вчора. Тайтл повинен ясно давати зрозуміти і роботам і відвідувачам про що даний матеріал, то є зв’язка запит-документ має бути чіткою і нерозривному, що позначиться в підсумку на релевантності сторінки, від якої багато в чому і залежить її місце в пошуковій видачі. Заголовок h1 підсилює ефект тайтлу, але для гармонії його можна розбавити, щоб він не дублював на 100% назву сторінки.

 Далі починається оптимізація тексту, який повинен бути «заточений» під просувний запит, мати чітку структуру та форматування. Тут важливо знайти золоту середину, щоб не було заспамленності сайту з одного боку і нестачі ключів з іншого, адже шкідливо, як перше, так і друге. Добре допомагає для визначення процентного співвідношення ключів до обсягу тексту аналіз конкурентів з видачі, проте не варто робити висновки на основі вивчення одного топового конкурента – у всякої системи можуть бути збої, тому вивчіть показники 3-4 сайтів і створіть узагальнені вимоги до щільності ключа, що знизить ймовірність помилки оптимізації сайту.

 Крім щільності ключового запиту зверніть увагу на обсяг сторінок і кількість основних тегів, хоча по тегам можна більш-менш впевнено дотримуватися загальних правил – 1 раз body, один раз strong, h2-h6 бажано.

 Добре сприймаються роботами та відвідувачами тематичні картинки. Ясна річ, що не всі з нас художники, але не варто просто тупо копіювати картинки з чужих сайтів – якщо ніяк не виходить їх намалювати самим, то, хоча б, треба їх унікалізувати, для чого в мережі Інтернет достатньо інструментів.

 В принципі, якщо правильно проведена робота над внутрішньою складовою сайту, серйозних помилок оптимізації вдалося уникнути і, представлені на ньому матеріали унікальні і цікаві, то можна сподівається, що природні посилання рано чи пізно з’являться, а в цьому млосно очікуванні варто провести роботу по впровадженню в соціальні мережі та активності в Інтернеті. Саме за рахунок активності можна знайти варіанти якісного обміну посиланнями з тематичними ресурсами або залишати природні (у справі питання) посилання на тематичних форумах і dofollow блогах.

 Так, і останнє. Вивчіть свою цільову аудиторію, адже те, що цікаво тінейджерові сприйметься «на ніяк» понад віковим відвідувачем або візитером з іншої соціальної групи, а намагатися задовольнити всіх треба в іншій справі, але до більшості це не має ні найменшого прямого відношення.

Хауту про самые популярные Linux дистрибутивы: от Slax до Mandrake Linux находится на http://www.tuxes.ru