prosyvsnnys saityЖодна серйозна справа не обходиться без помилок. Це відноситься і до такого виду діяльності, як пошукове просування сайтів.

Деякі помилки легко можна виправити, над деякими потрібно як слід попрацювати. Проте існує цілий ряд однотипних помилок при просуванні сайту, які допускають початківці веб-майстри  і є сенс розглянути їх докладніше.

Однією з найпоширеніших помилок після розробки сайтів є неправильна робота з ключовими словами. Нерівномірний розподіл ключів на сторінках замість того, щоб допомогти в просуванні, має скоріше зворотний ефект. Прагнення новачків поставити якомога більшу кількість ключових слів на якомога меншу кількість сторінок, як правило, не призводить ні до чого хорошого. Якщо сайт просувається відразу по декількох пошуковим запитам, то ключові слова повинні розташовуватися так, щоб користувач, відкривши сторінку, побачив те, що йому потрібно, а не напханий ключами контент. Тому потрібно ретельно працювати над контентом сторінок, які просуваються по тим чи іншим запитам, намагаючись якомога більш непомітно вписати ключові словосполучення в текст статті.

Друга помилка – недостатнє знання предмета. У багатьох початківців вебмайстрів часто є самі дикі уявлення про оптимізацію, подчерпнуті з вельми сумнівних джерел. Насправді підхід до просування повинен бути гнучким. Це свого роду творчість – адже досвідчені оптимізатори при роботі над просуванням сайту використовують відразу декілька методик. Сліпа віра в те, що SEO-стаття повинна бути довжиною в 2000 знаків, щільністю входжень ключових слів у 5% і унікальністю по Адвего в 100% з шинглів 3 до добра не доведе. Це негнучкий підхід, з яким навряд чи вийде успішно просунути сайт.

Ще одна помилка – наскрізні блоки на сторінках сайту. Іноді без таких блоків не обійтися, але у них є одна неприємна властивість – вони «розмивають» контент, знижуючи ефект від наявності ключових слів у тілі статті. Тому, якщо в наскрізних блоках немає особливої ??необхідності, від їх використання краще відмовитися.

Четверта помилка пов’язана з юзабіліті сайту. Досвідчений оптимізатор відразу ж вкаже власнику просувається ресурсу на те, що він втрачає безліч відвідувачів в тому числі і через те, що користувачі просто не можуть знайти на сайті потрібну їм інформацію. Тому ще до покупки посилань потрібно привести сайт в порядок, при необхідності поміняти дизайн і навігацію.

Пята помилка це безкоштовний чи дуже поганий хостинг. Для якысного сайту потрыбно хороший хостиг, VPS або VPN.

Велика кількість сайтів мають на сторінках застарілий або просто погано написаний, неінформативний контент – такі статті потрібно негайно прибирати з сайту, замінюючи їх оптимізованим і унікальним контентом, який в рівній мірі буде цікавий як користувачам, так і пошуковим роботам.