SEO magnet

У Вас, нарешті, виповнилося заповітне бажання і Ви створили свій сайт. Що ж, вітаємо, але, зауважте, створення сайту – це не кінець шляху, а лише його початок, тому доведеться докласти ще чимало зусиль, щоб сайт зайняв гідне місце у всесвітній павутині. Для цього застосовуються різні заходи, які особливо хороші при комплексному до них підході. Сьогодні ми розглянемо такий варіант, як просування сайту, за рахунок нарощування силочної маси ресурсу.

Перша помилка, яку допускають початківці веб – майстри – це нарощування силочної маси занадто швидкими темпами і розміщення посилань на всіх підряд ресурсах, незалежно від їх показників тИЦ, PR і XT, а також з самої різної тематичної спрямованістю. Такі результати, як мінімум, не принесуть і будуть витрачені даремно гроші і розгублено дорогоцінний час. Подумайте самі, як буде виглядати новий сайт в очах того ж Яндексу чи Гугл, якщо маючи 20 сторінок комп’ютерної тематики на нього будуть йти через два тижні свого існування 1000 зовнішніх посилань з сайтів починаючи від теми космосу і закінчуючи медициною? Якщо ще і майже всі ці сайти молоді і з нульовими показниками пузо мірок, то це повний «привіт»!

Тому кипучу діяльність по просуванню сайту виявляти, звичайно, треба, але направте цей потік в потрібне русло, інакше він може прорвати греблю довіри і Яндекса і Google. Вибирайте для такої важливої дії, як покупка посилань тільки родинні сайти і дивіться на їх місце в Інтернеті, адже одне посилання з сайту 100 тИЦ і 4 PR дасть більший результат, ніж десяток – інший посилань з нульових ресурсів за умови, що посилання на Ваш сайт не є двадцятим на сторінці.

Варто звернути на це увагу, тому що важливо в якій компанії розташовується посилання на Ваш сайт, якщо воно буде в гордій самоті (що практично не зустрічається на розкручених сайтах), то і вага її буде значно вище, ніж компанія 15-20 своїх сусідів по сторінці. Я прекрасно розумію, що мені хочуть заперечити початківці веб-майстра – мовляв, покупка посилань коштує великих грошей, а таких особливо, але відповідь на це є і відповідає на таке питання звичайна раціональність.

Якщо Ви вирішили купувати посилання для просування сайту, то витрачати гроші будите все одно, тому, не раціональніше витратити їх на купівлю обмеженої кількості якісних посилань, які дадуть хороший результат, ніж викинути їх на придбання величезної кількості голої і нікому не потрібною силочної маси, просування сайту за допомогою якої, як мінімум, нерозумно. Гроші будуть приблизно однакові, але результат абсолютно протилежний. Подумайте про це і спробуйте спочатку залишати коментарі з посиланнями в dofollow блогах. Давайте, раз ми почали нашу розмову з раціональності, то нею, рідною, і закінчимо. Купуйте або обмінюйтеся посиланнями по мірі наповнення сайту, що б такий процес, як приріст силочної маси виглядав природно в очах Яндекса чи Гугла, інакше можна добитися протилежного очікуваному результату.

Доступні кредиты пенсионерам від Європейських банків.