pesumizacija-googleДуже важливо мати максимум інформації на руках перед початком робіт по оптимізації і просуванню сайтів.

Сьогоднішній пост про те, як неузгодженість і незнання про існування другого домену, позбавило сайт топа в Google на 3 тижні.

При цьому контракт на подальше просування підвис в повітрі, тому що засновник підприємства 10:00 витратив на пошук сайту у видачі Google і дуже розлютився (він же був не в курсі, що косяк трапився ще на етапі укладання договору).

Регіональна видача – як це здорово! Але в певних умовах і при відсутності інформації це може вилитися в серйозний гемор.

Отже, стояло завдання просунути сайт в українській видачі Google за оптовими запитам (домен в зоні. ua). Все здорово, через 3 тижні 80% топа в Google були нашими, протягом ще тижнів два завдання було виконано на 100%, тут же і Яндекс підтягнувся.

Але пиз косяк підкрався непомітно. Колись зареєстрований домен в зоні. ru раптом сплив в індексі (не знаю як, але Google якимось чином його про індексував). Все б нічого, але домен вів на контент, який просувався на ua-сайті. Гугл порахував російський домен українського підприємства головним, обрушивши українську видачу за межі 500-1000 перших позицій.

Трапився 100% дублікат вже існуючого сайту.

Лікувалося все банально – домен відключили. За три тижні небуття пошуковий трафік впав на 50%, щось поставляв нерозторопний Яндекс, Google слав тих, хто шукав сайт по назві підприємства.

Якщо б не відсутність інформації про другий домені, то ситуацію можна було б легко розрулити. Як один з варіантів, хоча б так. В іншому випадку можна було б зробити для. Ru-версії свою вхідну сторінку, зі своїм контентом і структурою і посиланнями на. ua- варіант для тих, кому потрібен каталог продукції. Або ж просто, зробити корпоративну версію або варіант з контактами представництв …

Не знаєте как добавлять ссылки тут можна дізнатися про все…