zminu v googleНе секрет, що Google – одна з непередбачуваних пошукових систем і багато SEO-аналітики, оптимізатори, веб-майстри з напругою чекають його апдейтів.

Оскільки хлопці – активні гравці на ринку пошукової оптимізації, Google теж потрібно частіше прислухатися до їхніх порад.

Відомий західний SEO-спеціаліст Суджан Патель (Sujan Patel) поділився своїм баченням бажаних змін в алгоритмі Google. Оригінал статті читайте тут.

Нещодавно Google оновив алгоритм для доменів з точним входженням ключового слова (EMD). Це прогрес – ясно, що Google потихеньку витісняє низькоякісні сторінки з пошукової видачі.

Я люблю зміни в алгоритмах і хотів би додати ще кілька. Сподіваюся Google розгляне їх у найближчому майбутньому.

Зміна № 1: Більш точне вимірювання якості сторінки

Не секрет, що Google намагається об’єктивно вимірювати якість сторінок. Але є певні пошукові алгоритми, і робот Google не може просто зайти, прочитати пару сторінок і вирішити, яка з них краще і якісніше.

У зв’язку з цим вислів: «Google потрібно краще вимірювати якість сторінок», – дещо суперечливе. Очевидно, що якість пошуку – пріоритет для найбільшої пошукової системи, і Google постійно вдосконалюється в цьому.

Можливо, одним з найбільш очевидних промахів Google була ситуація, яка склалася відразу ж після викочування алгоритму Пінгвін (Пінгвін був створений для видалення веб-спаму з результатів пошукової видачі). Сайт Блоггер, без контенту, потрапив на першу сторінку рейтингу за конкурентоспроможними ключових запитах «заробити гроші онлайн».

Подібні помилки знижують довіру до Google і при цьому дають хороший досвід.

Враховуючи, що довіра до Google понизилося, думаю, для пошукової системи необхідно прискорити темпи оновлення алгоритмів, які зможуть забезпечити високоякісний видачу сторінок і мінімізувати вплив майбутніх апдейтів на сайти, які мимоволі потрапили під санкції. Це підвищить рівень довіри до Google і додасть йому конкурентну перевагу.

Зміна № 2: Санкції для «перекрученого» контенту

Я назвав один з типів низькоякісного контенту «перекрученим» контентом. Це сторінки, на яких слова, фрази і пропозиції автоматично замінили, щоб генерувати «унікальний контент».

Контент, звичайно, унікальний, але читати його неможливо!

Хоча місія Google – викорінювати низькоякісні сторінки з пошукової видачі, я як і раніше стикаюся з численними випадками «перекрученого» контенту.

Безумовно, Google працює над цим, хоча при цьому сміттєвий контент з’являється поряд з нормальними результатами у видачі. І я дуже сподіваюся, що Google здатний прискорити цей процес і викотити оновлення в терміновому порядку!

Зміна № 3: Краща інтеграція даних з Facebook і Twitter

Звичайно, всі ми знаємо, що у Google є проблеми з соціальною інтеграцією. Враховуючи, що Бінг має домовленості з Facebook і Twitter, Google покладається головним чином на соціальні дані, генеровані молодий мережею Google +.

Можливо, Google не хоче возитися з публічними даними з цих двох соціальних мереж. Але якщо він зробить інтеграцію, то зможе серйозно поліпшити якість персоналізованої видачі.

Якщо Google хоче стверджувати, що його результати пошуку найкращі, то він просто не може зробити це без соціальних мереж (у Бінга є право доступу до інформації на Facebook і Twitter). Не можна спиратися лише на власну соціальну мережу Google+ і говорити, що видача найкраща.

Невірно показувати у видачі профіль Марка Цукерберга в Google+, який практично не ведеться.

Ймовірно, ці зміни будуть нескоро. Але я вірю, що видача Google буде набагато якісніше з інтеграцією публічних даних з Facebook і Twitter. Ці переваги зараз у пошуковика Bing.

Зміна № 4: Не віддавати перевагу посиланнях на профіль

Чесно кажучи, це одна з речей, яка діставала мене довгий час. І, незважаючи на те, що Google зменшив вигоди, одержувані по низькоякісної посилальної схемою, посилання на профілі все ще актуальні.

Теоретично посилання з профілю автора вагомі. У більшості випадків ці акаунти роблять внесок у авторитетні сайти.

Однак безліч посилань на профілі створені для отримання SEO-вигод. Один час пішов сплеск на автоматизовані інструменти зі створення профілів на багатьох якісних сайтах веб-ком’юніті. Це була одна зі схем лінкостратегіі, яка даремно розтрачувала пропускну спроможність сайту. Сайт був повний спамних профілів, які, по суті, нічого не дали спільноті.

Припускаю, що тут Google явно порушує Керівні Принципи Веб-майстрів. У них чітко прописана заборона на посилальні схеми, які навмисно маніпулюють пошуковою системою і у відповідь не дають ніякої цінності. Прошу Google якомога швидше закрити цю лазівку!

Зміна № 5: Менше покладатися на About.com, Wikihow.com і Вікіпедію

Одне з останніх змін, яке я хочу згадати – попадання в топ пошукових запитів і захламление результатів видачі сторінками з About.com, Wikihow.com і Вікіпедії. У багатьох випадках якість статей з цих сайтів ненабагато вище якості статей, знайдених в масових каталогах, з якими Google боровся в минулому році за допомогою Панди.

Якби я був у змові з SEO-теоретиками, можна було припустити, що Google віддає перевагу інформації з цих сайтів на відміну від інших сайтів, які пропонують більш якісну інформацію. Хоча явною монетизувати вигоди у Google немає (на відміну від галузевих експертів, які пишуть виключно для блогу, щоб продавати свої власні продукти).

Люди за допомогою пошукової системи повинні знайти інформацію, яка буде максимально корисна для них. Не думаю, що я самотній у своєму розчаруванні у Вікіпедії. У About.com досить багато погано написаних, з помилками статей. Тому майбутні алгоритми повинні включати в себе більшу різноманітність джерел інформації.

 Для тих хто задумався про створення сайту читайту статтю Создание сайтов Одесса