
Google вводить новий критерій оцінки сайтів

Google планує навчити алгоритм відрізняти достовірний і корисний контент від образливого і сумнівного, ввівши новий критерій оцінки сайтів.
Google робить чергову спробу поліпшити якість результатів видачі, навчивши алгоритм визначати неякісний контент, який потрапляє в видачу. Таким чином пошуковик планує очистити результати видачі від некорисного контенту, пропонуючи користувачам достовірну, актуальну, перевірену інформацію.
Нова функція асесорів Google
Видача коригуються асесорами — спеціально навченими співробітниками, які перевіряють сторінки сайтів на релевантність, якість, достовірність та інші фактори. У штаті асесорів Google більше 10 000 співробітників, які проживають по всьому світу. Завдання асесора — оцінити, наскільки та чи інша сторінка сайтів, що потрапили в ТОП видачі за запитом, заслуговує на місце у видачі та релевантна наведеному запиту.
Асесори не мають прямого впливу на видачу Google. Сторінка, яку асесор позначає як неякісну/ невідповідну запиту, не просідає у видачі. Навпаки, Google використовує дані, отримані в ході оцінок сайтів, для подальшого вдосконалення алгоритмів ранжирування.
Асесори Google керуються правилами, описаними в офіційних документах. Інструкції описують покроково, як асесор повинен вивчити сторінку, а також демонструють наочні приклади того, що таке добре, і що таке погано.
Новий тег Upsetting-Offensive як критерій оцінки сайтів
Нещодавно офіційне керівництво для асесорів Google доповнив новий розділ про неякісний контент, що заслуговує мітку Upsetting-Offensive.
Асесори позначатимуть як Upsetting-Offensive наступні типи контенту:
Сторінки, що пропагують ненависть, жорстокість і насильство деяких груп людей: за расовими, етнічними, релігійними критеріями, сексуальної орієнтації, інвалідності, національності, політичних поглядів;
Сторінки, які містять образи на расовому ґрунті або образливу термінологію;
Сторінки, що містять графічне відображення насильства по відношенню до тварин і дітей;
Докладні практичні інструкції по здійсненню небезпечних видів діяльності (наприклад, торгівля людьми, насильство);
Інші типи контенту, які користувачі можуть розцінити як образливий або небезпечний.
Традиційно, інструкції ілюструються прикладами типових сторінок, безперечно заслуговують присвоєння мітки Upsetting-Offensive.
Мітка не знижує позиції і не виключає сайт з видачі – це пока!!!
Що трапляється після того, як контент сторінки отримує мітку? У найближчому майбутньому нічого не відбувається: позиції сторінки ніяк не змінюються, сайт залишається в індексі. Мітки, присвоєні асесорами Google, використовуються як тестові дані для подальшого навчання алгоритму ранжирування. Позначений контент Google використовує в якості прикладу для подальшого автоматичного визначення подібних результатів і виключення їх з видачі.
Контент, який заслуговує на мітку Upsetting-Offesnive, продовжить з’являтися в результатах Google, проте виключно для тих запитів, за якими пошуковий алгоритм визначить чіткий намір користувача знайти саме таку інформацію.
В інтерв’ю ресурсу Search Engine Land Google підтвердив, що мітка тестується на вибірці запитів з грудня 2016 року. Однак вже зараз видно, що нововведення не дає бажаного результату. І хоча видача по тестовим запитам покращилася, Google нерідко видає результати, що суперечать новими інструкціями.