Види пошукової оптимізації
Зазвичай, чим краще позиції сайту в результатах видачі, тим більше зацікавлених людей заходить на ваш сайт. Людей, які займаються пошуковою оптимізацією називають seo-шниками.
Види пошукової оптимізації можна поділити на три класи, втім, зараз у світі пошуковиків дають зрозуміти, що цей поділ чисто символічний — кожна маніпуляція параметрами сайту може бути розцінена ПС з негативними наслідками для сайту.
Спроба маніпулювати результатами видачі заборонена в ліцензії пошукової системи «Яндекс».
Як ми вже говорили раніше пошукова оптимізація ділиться на три класи.
1. Біла оптимізація — це вид оптимізація без заборонених дій ПС, тобто без впливу на алгоритми пошукових систем.
2. Сіра оптимізація — це оптимізація, яка не заборонена, але в теж час її можуть розцінити як штучного завищення популярності ресурсу.
3. Чорна оптимізація — сюди можна віднести залишилися дії, які заборонені ліцензією ПС, прикладом може послужити ховання, перефарбування, маскування посилання в чужих розширеннях, дорвеї, клоакінг, ховання тексту та інші багаточисельні методи якими вкрай не раджу користуватися.
Нещодавно мені попався сервіс по розкрутці виключно білими методами цей проект називається SeoHammer.com.ua. Можу сказати не поганий сервіс ціни тут демократичні використання власних алгоритмів у просуванні сайтів. Перевіряв його особисто хотів їхні алгоритми і справді мої позиції почали піднматися верх чесно сказати я був здивований що через такий кориткий термін відчутний такий результат.