kak-uvelichit-prodazhiВисокоякісна оптимізація сайтів, виконана професіоналами, проводиться не заради самої оптимізації та отримання хороших позицій в результатах видачі пошукових систем.

Просування інтернет-ресурсів в пошукових системах – це лише засіб досягнення головної мети виконавців та їхніх клієнтів. Основна мета оптимізації сайтів – збільшити продажі, позитивно вплинути на зростання прибутку компанії-замовника.

Яким чином оптимізація сайтів піднімає продажу їх власникам? Тут все досить просто і очевидно. Піднімаючи сайти в ТОП найпопулярніших пошукових систем, оптимізатори забезпечують зростання відвідуваності ресурсу. Але тут важливо розуміти, що не кожен відвідувач стане покупцем товарів чи послуг, представлених сайтом.

 Головна особливість пошукової оптимізації сайтів – це стовідсоткове попадання саме в цільову аудиторію сайту, попадання в середу зацікавлених користувачів, які всі без винятку є потенційними клієнтами компанії-замовника. Оскільки просування проводиться для пошукових систем і користувачів, між якими спостерігається прямий зв’язок у вигляді ключових слів (запитів, по яких користувачі шукають товари, послуги та потрібну інформацію через пошуковий рядок системи), саме ці ключові слова і грають головну роль в результатах самого пошукового просування .

 Оптимізація сайтів проводиться саме для потенційних клієнтів, які самі шукають те, що рекламується. Вони вже готові до покупки, їм просто необхідно вибрати з численних пропозицій найцікавіше для себе. Грамотна оптимізація сайту, яка виводить сайт в лідери результатів видачі, полегшує пошук клієнтам і покупцям, які прийшли на шуканий сайт добровільно.

Найприємніше в рекламі подібного роду – вона ненав’язлива. На відміну від строкатих банерів, які тут і там закликають до покупки, абсолютно не потрібною користувачу, оптимізація сайтів виступає в ролі посередника, який просто прискорює процес конвертації відвідувача сайту в покупця або клієнта.

Замовляючи просування і починаючи співпрацю з оптимізаторами, клієнт починає спостерігати позитивну динаміку протягом першого ж тижня кампанії. Професійна оптимізація сайту відразу проявляє себе збільшенням вхідних дзвінків клієнта, при цьому цільових, і, відповідно, збільшенням продажів компанії замовника.