kopirayterКопірайтинг – це процес написання текстів, статей, прес-релізів, слоганів, текстового контенту для сайтів, які просувають і рекламують будь-який сервіс, сайт, будь-яку ідею або просто людину. Копірайтинг широко використовується в пошуковій оптимізації сайтів.

Обов’язки копірайтера може виконувати як вільний журналіст (фрілансер) так і спеціальний працівник мас-медіа, рекламного агентства, фірми або компанії, що займається зв’язками з громадськістю, написання статей, рекламних слоганів, промов, за сумісництвом може займатися бренд-менеджент.

Якщо другий варіант копірайтера – це професіонал, який має освіту журналіста, який відмінно знає всі нюанси своєї роботи, то в першому випадку роботу копірайтера може виконувати будь-хто.

Сьогодні ринок контенту настільки насичений людьми, які, за їхніми словами, можуть надати послуги копірайтера, що ціни на їхні послуги іноді просто смішні. У січні поточного року одна з потужних компаній займається контентом провела дослідження, за результатами якого була встановлена середня ціна за 1000 символів з пробілами – 10-14 доларів.

Новачки на цьому ринку пропонують свої послуги всього по 1-2 долари. Безліч потенційних замовників користуються послугами таких людей. Отримуючи результат роботи за таку ціну у них складається погане враження про всіх копірайтерах, але воно помилково.

Люди, які просять за свої послуги більше 10 доларів за тисячу символів можуть гарантувати вам якість своєї роботи, і про це може свідчити безліч позитивних відгуків. Справа вибору залишається за кожним замовником, однак, варто помітити, що заощадивши на написання ви втратите на потенційних користувачів, які відвідавши ваш сайт «помруть» від нудьги чисто текст головної сторінки, або ж «зламають язика», намагаючись вимовити написане в слух.

Інша справа досвідчені професіонали, які взявши відносно дорого за свою роботу нададуть вам такий текст, від якого ви самі не зможете відірватися. Адже початкова мета копірайтингу – прорекламувати або стимулювати до покупки.