siteПри ухваленні рішення пошуковими системами про ступінь довіри сайту, Яндекс, орієнтується на якість створеного сайту.

З усього різноманіття ресурсів в мережі Інтернет важливим для пошукових систем залишається принцип ранжирування сайтів за певними принципами.

Так який же сайт вважати дійсно якісним ресурсом, а який обходити стороною, визнаючи його неякісним? На це питання за нас вже відповіла Пошукова система Яндекс.

Якісний сайт з точки зору пошукової системи Яндекс повинен створюватися з урахуванням ряду принципів. Виділимо основні з них.

Принципи для створення якісного сайту.

1. Створюваний сайт повинен володіти унікальним контентом або сервісом, не схожим на інші, вже існуючі в мережі.  Також неприпустимо дублювання контенту.

2. Якісний сайт для Яндекса – це сайт, не створений з метою отримання прибутку від розміщення реклами. Принаймні, він не повинен бути спеціально орієнтованим на отримання вигоди від реклами.

3. Сайт повинен створюватися для людей, в загальному розумінні цього слова. Уявіть собі ситуацію, якби в мережі Інтернет не існувало пошукових систем. Якісний сайт повинен вміти залучити відвідувачів не тільки з Яндекса.

4. Створюючи посилання на сайті, корисні Вашим відвідувачам. І навпаки, якщо відвідувач якісного сайту читає статтю про просування сайтів, посилатися, на розділ, присвячений світського життя буде не зовсім правильним. Не посилайтеся на інші сайти, тільки тому, що Вас про це попросили. Посилання повинні бути природними.

5. Дизайн на якісному сайті повинен бути продуманим до дрібниць і допомагати відвідувачам швидко знайти найважливішу інформацію, заради якої створювався весь інтернет-проект.

6. Веб-майстер якісного сайту повинен бути чесним перед своїми відвідувачами. Залучати клієнтів по запитах з пошукової системи Яндекс, що не відповідає тематиці сайту, за умови, що залучений клієнт не отримає повної, що цікавить його інформацією, не правильно. На цьому основний список принципів, виконання яких, на думку Яндекса, забезпечить створення якісного сайту, вичерпаний.

Залишилося розібратися в тому, чим відрізняється якісний сайт від неякісного на думку Яндекса?

Природно, як ми вже з’ясували, неякісний сайт не має принципами для створення якісного сайту, описаними вище. Говорячи про неякісні сайтах, позначимо ті сайти, які Яндекс не стане індексувати або не буде ранжувати високо.

Які сайти Яндекс не індексує чи не ранжує високо?

1. Сайти, що не створюють свого унікального контенту і копіюють або переписувати інформацію з інших сайтів. Такі сайти Яндекс просто вважатиме марними, маючи в своєму індексі аналогічну сторінку, знайдену раніше на іншому ресурсі.

2. Сайти або сторінки сайту, метою яких є перенаправлення відвідувача на інший сайт. Сюди ж відносяться сайти або сторінки, які використовують автоматичний redirect.

3. Яндекс не буде індексувати сайт, що містить автоматично згенерований контент. Такий текст на сайті Пошукова система вважатиме не мають сенсу.

4. Сайти з каталогами програм, статей, організацій, які є по суті тільки агрегаторами контенту і не створюють самостійного опису і не мають ніякого унікального сервісу відвідувачам.

5. Сайти, що мають сторінки з невидимим або погано проглядатися текстом. Особливо негативною варто відзначити ситуацію, коли в такому неякісному тексті буде присутній посилання.

6. Сайти, що мають різну інформацію відвідувачам і пошуковим системам (cloaking).

7. Сайти, що мають товари, послуги або контент за партнерськими програмами, що не представляють цінності для користувача (маршрутизатори трафіку).

8. Сайти, які використовують шкідливі коди, настройки серверів або сценарії, перенаправляють відвідувачів на сторонні сайти або міняють вікно результатів пошуку на сторінки інших ресурсів, при переходах з пошукової системи Яндекс.

9. Використовують агресивну демонстрацію реклами сайти, не будуть ранжируватися високо Яндексом. До такої демонстрації відноситься використання таких кодів показів реклами: popup, popunder, clickunder. Багато веб-майстри женуться за матеріальною вигодою, використовуючи такі методи монетизації. Є така приказка: щоб досягти головного – не розмінюйтеся на проміжні варіанти. Якісні сайти завжди надають безпечні рекламні місця з великою віддачею.

10. Сайти, що містять на своїх сторінках чи всередині кодів, списки пошукових запитів або ключових слів, призначених винятково для обману пошукової системи Яндекс Сюди ж відноситься маніпулювання роботи пошукової системи за допомогою використання елементів сторінок, що приховують ключові слова скролінгом чи іншими технічними прийомами.
11. Сайти одного власника або компанії, створені з метою заповнення більшого числа позицій результатів пошукової видачі Яндекса і мають одні і ті ж товари або послуги. Одним з негативних методів, використовуваних неякісними сайтами, є створення мережі сайтів-супутників (sattelite).

12. Сайти або сторінки, що містять велику кількість посилального спаму. До них відносяться дошки оголошень, немодеровані форуми, а також розділи сайту, які є каталогами посилань.

13. Сайти, які використовують посилання на інші ресурси, виключно для обману пошукової системи Яндекс з метою збільшення релевантності. Найчастіше такі посилання не є рекомендацією відвідати сторонній ресурс. Сюди відносяться всі без винятку системи обміну посиланнями (посилальні біржі).

14. Сайти або безлічі сайтів інтенсивно посилаються один на одного (лінкопомийки, лінкфарми або ферми посилань).

15. Сторінки сайту з результатами пошуку. Якщо у Вас на сайті є вбудований пошук, Яндекс рекомендує обмежити сторінки з результатами його видачі через robots.txt.

Це весь основний список сайтів, які є на думку Яндекса неякісними сайтами. Тепер Ви знаєте, в чому відмінність якісного сайту від неякісного за версією пошукової системи Яндекс.

Деякі відомості про Гугл PR.