rozraxynku-vartostiПитання з приводу розрахунку вартості і принципів цієї процедури завжди доречний, актуальний і справедливо викликає інтерес у клієнтів.

Замовляючи оптимізацію сайту, контекстну рекламу, необхідно знати, що вартість цієї послуги нестійка, оскільки завжди залежить від кількості запитів і, власне, від самих ключових слів, за якими буде проводитися просування.

Як відзначають фахівці, галузь, до якої буде належати просувний ресурс, має величезне значення при визначенні вартості, тому що цей параметр дає інформацію про конкуренцію в мережі.

Наприклад, бюджет на оптимізацію сайту компанії, яка займається, скажімо, продажем і установкою пластикових вікон, повинен бути на одному рівні з бюджетами суперників, а то і перевищувати їх, щоб пошукові системи знаходили цю компанію в числі перших.

Що стосується інших галузей, які в мережі «низько конкурентні» (наприклад, таксі), їх розкручування буде, швидше за все, на порядок дешевше, тому що деякі компанії з цього бізнесу прагнуть підняти свій сайт на позиції Топу.

Важливу роль відіграє асортимент послуг і товарів які просуває компанії. Тут між шириною асортименту і ціною оптимізації сайту спостерігається пряма залежність — чим більше послуг та товарів, тим більше буде підбиратися пошукових запитів.

 Також на вартість впливає географічний аспект — якщо клієнт займається ремонтом квартир в Львові і хоче залучити на сайт аудиторію свого міста, то запит «ремонт квартир в Львові» дозволить йому заощадити. Тому що високочастотний запит «ремонт квартир», розрахований на будь-яку аудиторію, буде коштувати дорого, а залучати буде не тих, хто в підсумку звернеться до послуг компанії.

 Оптимізація сайту, аудиторія якого охоплює всю Україну, буде дорожче, тому що запити в цьому випадку будуть використовуватися високочастотні. На формуванні остаточної вартості послуг позначаються не тільки ці чинники.

Всі компанії з розкручування сайтів дотримуються приблизно одного принципу робіт та їх оплати, але в кожної з них є відходження від правил і свої тонкощі. Так, іноді у вартість просування не входить аналіз сайту, аналіз ключових слів, аудит сайтів конкуруючих компаній.

У багатьох випадках послуга копірайтингу, яка гарантує написання високоякісних текстів з ключовими словами, оплачується окремо і не входить в пакет послуг з оптимізації сайтів. Так чи інакше, розрахунок вартості може включати безліч аспектів, які вплинуть на підсумкову суму.

Тим не менш, ціни в середовищі висококласних професіоналів мало чим відрізняються, за винятком періодів, коли вони самі прагнуть залучити нових клієнтів і оголошують про знижки. Кожен випадок індивідуальний — ось те головне, про що треба пам’ятати завжди.