filter googleПід кінець квітня пошукова система Google запустила новий пошуковий алгоритм Google Penguin. Який, зі своїм братом, родичем Google Panda, що стартував у люті лютневі морози, почали чистити пошукову видачу.

В принципі я за, хочеться бачити в топ видачі корисний контент, а сумне г, на сторінці якого крім ключів суцільним списком і немає нічого.

Дуже часто для пошуку потрібної інформації доводилося рити, в прямому сенсі слова, сторінки видачі, що б отримати вичерпну відповідь.

Не можу сказати, що ситуація кардинально змінилася, але в будь-якому випадку зрушення є. Google Penguin серйозно змінив видачу та просто зрізав під корінець трафік у великої кількості сайтів.

Цікавий той факт, що, фактично компанія Google нічого нового не придумала. Пінгвін не фільтр, а всього лише алгоритм обробки інформації згідно фільтрам Google. Те ж можна сказати і про Панду. Весь цей зоопарк лідера пошукових систем це додаткова супер зброя зі старими цілями.

Розбирати приклади можна багато і до безкінечності. Але візьму свій блог. Пінгвін зрізав під корінь трафік з Гугла. Якщо бути точним з 200 у січні до 5! У червні-липні. Наведено середньодобові дані. Зневірятися не варто, просто варто ще раз згадати фільтри гугла, а також додаткові критерії оцінки якості ресурсу.

Як і про семантичне ядро, воно тут, по фільтри пошукової системи Гугл розкажуть фахівці «Link-broker», у своєму навчальному курсі «Прозоре просування».

Пошукова система Google оснащена серйозними фільтрами, які повинні захищати користувача від неякісних результатів пошуку. У разі якщо ваш сайт через незнання або недбалості потрапить під фільтр, його просування неминуче затримається.

Фільтри Google

Якщо трафік на ваш сайт раптом різко знизився або падає кількість проіндексованих сторінок, необхідно перевірити сайт на фільтри Google. Для початку запам’ятовуємо, якими фільтрами Google перевіряє вміст сайтів, потім намагаємося виправити ситуацію. Повинні помітити, що якщо ваш сайт зіткнувся з цими проблемами, то ви не врахували наявність автоматичної фільтрації при його створенні і забули перевірити сайт на фільтри Google. Провести перевірку слід було ще до початку розкручування ресурсу. Отже, головні фільтри Гугла.

Фільтр «пісочниця»

Під цей фільтр потрапляють всі нові сайти. Перші кілька місяців «пісочниця» не видає їх результати по високочастотним запитам навіть при стовідсотковому відповідно. Знімається даний фільтр іноді і через пару років. Чим якісніше ваш контент, тим скоріше він буде виданий користувачам.

Фільтр «Bombing»

Виловлює сайти з продажними зовнішніми посиланнями, що мають однаковий анкор. Уникнути цього фільтра просто: потрібно уникализировать анкор для своїх зовнішніх посилань.

Фільтр Додаткові результати

Google, як і Яндекс, фільтрує непотрібні для користувача сторінки і видає їх у самому кінці списку. Щоб пошуковик визнав ваш сайт корисним, на нього має бути хоча б кілька вхідних посилань в мережі.

Фільтр Вік домену

Кожен новостворений сайт потрапляє під сувору перевірку контенту й не кожен отримує гідний індекс. З роками зазвичай напрацьовується власний оригінальний контент, що підвищує довіру пошукових систем до розміщених на ньому сторінкам і статтями.

Фільтр -30

Використовуєте на сторінці коди редиректа і дорвея? Це буде варто вам мінус 30 позицій у видачі пошуковими системами. Таких скриптів краще уникати, щоб не бути відфільтрованим.

Фільтр Дублюючий контент

Навіть якщо ви постійно піклуєтеся про унікальність контенту вашого сайту, цей фільтр здатний зіпсувати ваше просування. Він автоматично розпізнає сайти з дублірущімся контентом і намагається їх не показувати. Так що якщо ваш контент копіюють інші сайти – ви ж можете і постраждати, тому стежте також за дотриманням авторських прав і забороняйте копіювати вас без прямих посилань відкритих для пошуковиків.

Фільтр Links

Обмінюватися посиланнями з сайтами-партнерами можна, якийсь додатковий трафік це принесе, але в цілому скоріше нашкодить вашому просуванню. Попереджаємо, сторінки, на яких розміщені тільки партнерські лінки, пошуковики відфільтровують.

Фільтр Багато посилань відразу

Будь-яким інструментом маркетингу слід користуватися розумно, щоб не переборщити. Зрозуміло, купувати посилання теж слід обережно і розміщувати їх поступово.

Фільтр Надмірна оптимізація

Ви весь сайт наповнили SEO статтями і чекаєте вибуху відвідуваності? Оптимізація повинна бути грамотною, не поспішайте. Розумні пошукові системи помічають сторінки, щільно забиті ключовими словами, і теж їх відфільтровують.

Час завантаження сторінок

Користувачеві зручно, щоб сторінка відкривалась швидко, і Google це враховує і в першу чергу видає результати більш легких сторінок. Важкі сторінки з безліччю сценаріїв або фото краще розбивати на декілька.

Якщо ви самі умовно перевірите сайт на фільтри Google ще до початку просування і постараєтеся прибрати ризиковані з точки зору пошукових систем фактори, під реальні фільтри він не потрапить (крім «пісочниці», але це тимчасово).

Спасибі «Link-broker».

Знаючи основні фільтри Гугла можна під них і не потрапити. Але, як показує практика і велика кількість постраждалих сайтів, знати, це не факт що зробити. Мотиви, які рухають вебмайстрів на порушення, різні. Хоча багато сходяться в одному – жадібність – бажання маніпулювати видачею, для отримання жаданого трафіку, який обіцяє гроші. І якщо раніше протиснутися в топ можна було, прогнавши сторіночку Хрумером або Allsubmitter про нього тут, то зараз цей метод, я так вважаю, канув в лету. Алгоритми спрямовані на видачу в топі тільки СДЛ, якісних СДЛ. І хоча якість роботи Пінгвіна і Панди залишається під питанням, так як і хороші сайти постраждали від нововведень Google, все ж варто подбати про своїх веб сторінках.

Як уберегтися від пінгвіна. Критерії оцінки або на що варто звернути пильну увагу

Однозначно не варто порушувати вище наведені фільтри. Одним з головних вважаю дубльований контент. Сторінки, шматки тексту і т.д. всі неунікальне або приховуйте, або видаляйте, або переписуйте. Кількість контенту на сторінці повинно бути багато. І якщо раніше говорили що і 1500 символів без пробілу цілком достатньо, то тепер, гадаю, що ні. Багато сходяться в думці, і підтверджують справами, що статті повинні містити від 5000 добре структурованого, читабельного, граматично правильного тексту. Причому з дотриманням нормальної нудоти тексту (про неї тут). Раніше це число коливалося 2,7-4%, то на даному етапі варто притримати ключі, і не виходити за рамки 2%. Але варто обмовитися, головне все ж читабельність і інформативність тексту.

Залишається відкритим питання коментарів. Пошуковики їх також вважають контентом, і вони можуть, як принести користь, так і нашкодити сайту. Приклади наводилися оптимізаторами на популярних seo форумах. Виходить, доведеться переписувати коментарі під свої потреби? І хто тоді стане коментувати?! Адже коментарі один з наступних важливих пунктів.

Вплив поведінкового фактора дуже сильне. Він показує якість сайту. Я вже звертався до цієї теми, але торкався тільки Яндекс, але це актуально і до Гуглу (стаття тут).

Велику увагу варто приділити посиланнях. Мало, що донор повинен бути хороший. Але тепер має значення і місце розміщення. Кращим місцем, в принципі, як і завжди це було раніше це тіло статті. Посилання має бути органічна вписана в пост. Так що оптимальним видом розміщення є стаття, або, як мінімум контекстна замітка. До речі купувати можна так.

Спірним питанням стали анкор. Враховуючи факт накладення санкцій за прямі ключі, більшість посилань краще мати безанкорних. Тобто анкором є слово тут, там, тут, на цій сторінці, або голий урл. Але знову ж, велика кількість однакових анкоров ні до чого доброго не приведе.

Неодноразово чув, і як то експериментували на моєму улюбленому seo форумі тут він, використання неактивній посилання, просто урл без тегів. Зрозуміло, що траст таке творіння не принесе. Але, люди будуть йти до вас на сайт прямо з пошукача, скопіювавши в рядок браузера урл вашої сторінки. Нудно, клопітно, але довіра пс починає рости, правда без підживлення падає.

Про тимчасові посилання так і немає єдиної думки. Сам проводжу експеримент, як раз під цей конкурс, але висновки робити ще зарано. Одне можу сказати, повне г зняти, більш якісні залишити.

Не варто забувати, що посилання є не тільки зовнішні. Внутрішні посилання повинні бути піддані тим же критеріям відбору та установки. Слід пам’ятати, що по рунету Пінгвін бродить.

Враховуючи все наростаючий вплив соціальних мереж, трафік з цих мереж буде як бальзам на рану. Тут пара рад як просуватися в соціальних мережах. Трафік з соціалок здатний витягти сайт під санкцій пошукових систем. Адже вони шукають те, що подобається людям, а соціальні мережі це і є люди, заради яких вони стараються. За схожим сценарієм працює привабливий сниппет. Перебуваючи на 7-8 місці в серп але, володіючи високу клікабельність на увазі своєї привабливості, дуже високі шанси зміцнитися в топ 3 без додаткових зусиль. Пошуковик підніме сайт, який цікавий читачам, а зробив це сниппет.

Страшного в нових апдейтів, алгоритмах, фільтрах немає нічого. Адже ми дотримуємося на дорозі правила дорожнього руху, так чому ж і в інтернеті не жити чесно? Пам’ятаю, в старому радянському фільмі почув фразу «систему не можна зламати або перебудувати, з нею треба жити і під неї підлаштовуватися». Як це зараз актуально. Всім нам варто працювати за правилами пошукачів і успіх не змусить себе чекати.