filtr-googleПриродно, що це лише мої припущення, щодо фільтрів Google до сайтів, але вони народилися на підставі прес-релізів Google, які прямо не стверджують, що фільтри є. Але мої думки ґрунтуються швидше на здогадах, заснованих на підставі досвіду оптимізації сторінок під пошукові системи.

Перший фільтр з яким стикаються нові сайти це Пісочниця.

Він традиційно застосовується до нових, не давно створених сайтів, які з’явилися протягом останнього півроку. Завдяки (мені це не сильно подобається) цьому фільтру сторінки сайту не потрапляють в результати пошуку по частотних (ВЧ) фраз, хоча по низькочастотних (НЧ) фразам сайт може перебувати у видачі.

Сайт може перебувати в пісочниці від 3-х місяців до року і більше. Існує припущення, засноване на спостереженні за новими сайтами, що вони виходять з пісочниці в масовому порядку. Термін пісочниці визначається не індивідуально для кожного сайту, а для величезних груп сторінок (сайти створені за якийсь час потрапляють в одну групу). Через якийсь час, фільтр знімається зразу для всієї групи. Виходить що, сайти з однієї групи пробудуть в пісочниці різний час.

Існує кілька ознак за якими можна знайти, що ваш сайт знаходиться в пісочниці:
• сайт нормально проіндексовані Google, часто відвідується пошуковим роботом;
PageRank вашого сайту, пошукова система знає і повністю коректно показує зовнішні посилання на нього;
• пошук по домену вашого сайту (www.taina.com.ua) видає правильні результати, з правильним заголовком, фрагментів (опис ресурсу) і т.д.;
• ваш сайт нормально знаходиться за рідкісним та унікальним словосполученнями, що містяться в тексті сторінок;
• ваш сайт не видно в першій видачі результатів по будь-яким іншим запитам, навіть на ті, під які він спочатку створювався.

Для того, щоб сайт скоріше вибрався з «піску» необхідно щоб на сайт виникло побільше природних знатних посилань. Це частенько буває не зовсім просто, а час від часу і фактично нереально. Тоді можна випробувати розширити контент сайту, щоб взяти не якістю а кількістю на рідкісних фразах.

Одноманітний текст посилань на ваш сайт. Фільтр Bombing.

Застосовується до сайтів, які мають величезну кількість посилань на сайт, що містять один і той же текст. Пошуковик Google справедливо вважає, що це неприродно, бо скрізь текст посилання однаковий. Якщо Google вже застосував цей фільтр, я думаю, що напевно краще за все буде написати запит в службу підтримки на повторне включення сайту. Сам собою напрошується висновок, реєстрації вашого сайту в каталогах, приділяйте увагу тому, щоб у вас були різні анкор і знову ж використовуйте різні анкор, при купівлі посилань. Безкоштовний генератор анкоров можна скачати тут.

Сторінки сайту значаться не непоганими, коли і яким чином? Фільтр «доп. результати». Після індексації сторінок вашого сайту Google може помістити їх у під-індекс. Сторінки сайту переміщені в те місце, Google вважає їх не гідними, але вони вживаються тоді, якщо у Google не вистачає хороших сторінок для видачі на запит. Щоб не потрапити під цей фільтр традиційно досить декількох вхідних посилань.

Фільтр, що залежить від віку домену.

Можна сказати, що цей фільтр має багато спільного з «піском». Майже всі оптимізатори вважають, що чим старше домен, то він має більшу перевагу, так би мовити «викликає більшу довіру у пошукачів, що тільки що з’явилися. Впливати на цю ситуацію дуже важко, але це можна поправити, якщо на вас будуть посилатися авторитетні сайти. Можна ще намагатися перекуповувати старі домени.

Зниження рейтингу вашого сайту. Фільтр -30.

Цей фільтр застосовується до сайтів Google, які використовують нечесні чорні способи, дорвеї та редіректи засобом установки JavaScript. Коли Google знаходить це на вашому сайті, то видача за запитами знижується на 30 позицій. Щоб зняти цей фільтр, як правило, досить прибрати редірект.

Не унікальний зміст вашого сайту. Фільтр дублікат контенту.

У мережі величезна кількість сторінок, які розміщують на власних сторінках контент, вже опублікований на інших сайтах. Якщо ваш сайт потрапив під цей фільтр, тоді сайт знецінюється і він може потрапити в “опущені результати”, тобто ваш сайт виявляється на «задвірках» видачі за ключовим словом або фразою.

Прикладіть максимум зусиль, щоб не було дублюючого контента. Можна випробувати написати листа тим, хто опублікував у себе ваш контент, з проханням прибрати ваш контент. Також можна написати компанії, яка надає сервіси хостингу їх сайту. Також необхідно написати «Абузов» на їхній сайт Google. Але я рекомендую писати листи зі скаргами в тому випадку, якщо ви на 110% переконані, що це конкретно ваш контент, як вказує практика це далеко не так і цими діями ви повністю зможете зробити лише жахливіше свого сайту.

Зниження результатів видачі. Фільтр опущені результати.

Сторінки вашого сайту можуть потрапити під фільтр опущені результати, в такому випадку можна сказати, що практично сторінки вашого сайту випадали з пошуку. Чому ж це вийшло? Пояснюється це недоліком вхідних посилань, як вже зазначалося раніше це дублюючий контент, що дублюються назви різних сторінок (що є дуже важливим) і метатеги, а також слабка або зовсім відсутня внутрішня перелінковка сторінок сайту. Але можна поправити ситуацію, вийти з під цього фільтра, що для цього рекомендую зробити:
• змініть метатеги і заголовки сторінок;
• виправте дублюючий контент і додайте зовнішніх посилань.

Одноманітні заголовоки сторінки. Фільтр links.

Частенько сайти для обміну посиланнями вживають сторінку власного сайту, на якій розміщують посилання. Обмін посиланнями один зі старих способів підвищити позицію в Google, але він не заохочується Google. Замість найменування links намагайтеся іменувати сторінку по іншому, наприклад siteslinks. Взаємний обмін посиланнями зараз малоефективний, цілком може бути зараз стоїть і взагалі відмовитися від цього.

Безліч вихідних посилань на сайті. Фільтр продажні силки.

Посилальні ферми ще по-іншому гамносайт (або сторінки), які містять величезну кількість посилань зовсім різної теми, облінкований між собою безладно, які зроблені для пошукових роботів, але ніяк не для людей. Присутність вашого сайту в схожій посилальної фермі з найвищою ймовірністю може значно знизити позиції сайту або взагалі сайт може «викинутий з індексу» або іншими словами забанений. Щоб не потрапляти під цей фільтр не беріть участь в схожих посилальних фермах.

Коли «погані» сайти ссилаються на вас. Фільтр спільне цитування.

Google відстежує сайти, які посилаються на вас. Уявіть що порно-сайт або онлайн-казино посилаються на вас, тоді Google може порахувати, що тема вашого сайту така ж. Це може значно зруйнувати цій темі якій присвячений сайт і він буде знижений в результатах пошукової видачі по даній темі. Щоб цього не сталося необхідно ретельно в ручну вибирати місця під покупку посилань.

Багато посилань не є добре. Фільтр багато посилань відразу.

В останні час стала популярна авто реєстрація сайту в каталогах. У цьому випадку можна потрапити під цей фільтр, який перекриває сайт коли у нього дуже скоро росте число зовнішніх посилань. Це може привести до самих страшних наслідків повного бану сайту усіма пошуковими системами. Щоб цього не вийшло слід зовсім акуратненько брати посилання і не скористатися авто реєстрація сайту.

Спірний фільтр багато сторінок відразу.

Мається на увазі, що кількість сторінок у звичайного сайту не може зростати дуже скоро. Якщо у сайту кількість сторінок зростає зовсім скоро, то це розцінюється Google як штучно з генерований контент не гідний уваги пошуковика. Деякі вважають що 5000 сторінок в місяць це межа, але майже всі вважають, що ця цифра може залежати від різних причин. Я також приєднуюся до думки, що не можна вважати однозначно 5000 це межа, але знаю такі форуми, де кожен день додається понад 500 сторінок і всі вони враховуються Google. Правда, якщо цей фільтр спрацює, то може бути приміщення сторінки сайту в “опущені результати”, а в деяких випадках до повного бану сайту.

Якщо ваш сайт автоматом генерує сторінки, використовуючи інформацію з відкритих джерел, робіть так, щоб новітніх сторінок не було більше 5000 за календарний місяць. Природно, це залежить як великий а основне в пізнаваний у вас сайт ця цифра може змінюватися, як у плюс так і в мінус, але все одно необхідно тримати в голові що при зайвій захопленні створення сторінок, можна потрапити під цей фільтр.

Даною сторінки немає або фільтр биті посилання.

Якщо посилання веде на неіснуючу сторінку, то пошуковий бот не може потрапити на неї і відповідно не може отримати її вміст, також далі не може закешувати її і помістити в індекс. Якщо ваші другорядні сторінки не мають посилання на головну сторінку сайту, то це може погано позначитися на результатах пошуку і на загальних показниках властивості вашого сайту. Це не тільки погано для SEO, але це говорить про погано опрацьований дизайні та юзабіліті сайту. Це може привести до зниження трафіку і нехорошим позиціях у пошуковиках. Переконайтеся, що всі сторінки посилаються на головну сторінку сайту, також що на карті сайту відзначені всі ваші сторінки і у вас не повинно бути битих посилань.

Принциповий параметр час завантаження. Я б не назвав це фільтром, але по-моєму розумінню це зовсім принциповий параметр, який враховується пошуковими системами. Уявіть, що пошуковий бот Google не дочекався завантаження сторінки протягом певного часу, розумно припустити, що він її просто пропустить. Означає, що сторінка не потрапить в індекс. Отже ця сторінка не потрапить в результати пошуку Google. Тому при розробці сторінок вашого сайту враховуйте, що розмір має значення.

Фільтр, що об’єднує все вищеописане це ступінь довіри. На мій погляд, це концентрований фільтр, який виходить з усіх минулих фільтрів. Він іменується ступінь довіри (Google Trust Rank) об’єднує безліч впливають причин.

З використовуваних причин можна відзначити:
• вік сайту;
• кількість знатних вхідних посилань;
• кількість вихідних посилань;
• якість внутрішньої перелінковки

Повністю кожен сайт проходить через цей фільтр і якщо ваш Trust Rank маленький, то це погано позначиться на ваших позиціях в результатах пошуку. Як юний так і старий сайт можуть мати однаково високий або маленький Trust Rank. Для того щоб його підвищити оптимізуйте ваш сайт, щоб підвищити ступінь довіри.
Буває й таке, як надмірна оптимізація

В будь-якій справі існує оптимальність. Згадаймо царя Мідаса, який все перетворив на золото, або слова героя з кінофільму «Біле сонце пустелі» з приводу ікри, що йому хочеться просто хліба. Надмірність постійно загрожує якимись наслідками. При зайвої оптимізації можна потрапити під фільтр. Сюди можуть потрапити сайти складаються суцільно з ключових фраз, з надзвичайно високою щільністю ключовиків, з дуже близьким розташуванням ключових слів, з перенасиченими мета-тегами. Рекомендація зовсім проста, не потрібно переборщувати з оптимізацією власного сайту.