kontekstna reklamaЗа останній час на просторах Великого і могутнього інтернету, з’явилася величезна кількість сайтів та блогів. Багато блогів несуть інформацію про конкретну людину або допомагають і відповідають на ті чи інші питання, наприклад – Як створити свій блог на WordPress?

Сайти в свою чергу, надають інформацію про конкретну компанію чи бізнес. Але, як би, то не було, які б завдання і вимоги не покладалися на блог або сайт, в першу чергу він повинен бути відомий потенційним відвідувачам і майбутнім клієнтам. У цей момент, на допомогу приходить реклама, а саме – контекстна реклама .

На даний момент контекстная реклама в гугле багато в чому ефективніша просування сайтів. При рівних бюджетах контекстна реклама часто даватиме більшу віддачу з реклами, ніж просування. (Особливо сильно цей ефект проявляється або при невеликих бюджетах, або при необхідності таргетування на який-небудь регіон, або при значному асортименті товарів або послуг.) Пояснюється це тим, що на даний момент ефективність просування сайтів переоцінена, а контекстної реклами недооцінена рекламодавцями.

Що дає контекстна реклама власнику інтернет ресурсу?

1. Цільова аудиторія.

Користувач вбиває певні запити в рядок пошуку свого пошуковика, а пошуковий скрипт у вигляді контекстної реклами видає посилання на ресурси, на яких знаходиться шуканий контент.

Зауважте, посилання на ваш «не розкручений” ресурс буде знаходитися у верхній позиції на першій сторінці видачі.

2. Монетизація ресурсу.

Крім того, що ви можете просувати свій ресурс за допомогою контекстної реклами, ви можете заробляти на своєму сайті або блозі. Як це відбувається?

Ви створили блог або сайт. Ваш ресурс несе унікальну інформацію людям. Для отримання цільової аудиторії, ви користувалися послугами контекстної реклами і через деякий час набрали певну кількість відвідувачів. У вас стали з’являтися передплатники, люди стали цікавитися вашим ресурсом і в день на ваш ресурс переходить кілька тисяч відвідувачів. Ваш ресурс знаходиться на перших позиціях пошуковиків по певних запитах.

Ви надаєте послуги контекстної реклами, розміщуючи на своєму ресурсі рекламні блоки та банери власників сайтів, яким потрібен цільовий трафік.

У цьому випадку прибуток мають всі три сторони. Рекламодавець розміщує свої оголошення через сервіс контекстної реклами, платить гроші за переходи і отримує цільову аудиторію. Сервіс контекстної реклами, отримує оплату за кліки від рекламодавця, а ви відсоток з тих же грошей. Загалом, вигоду мають всі сторони. Всім приємно і добре.

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ОПЛАТА кліків

Ви розміщуєте на ресурсі контекстні оголошення рекламодавців. На ваш ресурс заходять відвідувачі і роблять перехід по зацікавило їх банеру. За те, що користувач зробив перехід з даного оголошенню, від сервісу контекстної реклами, вам нараховується відсоток з грошей, які в свою чергу заплатив рекламодавець.

Рекламодавець може платити, як за самі переходи, виставляючи певну ціну за клік, так і за покази оголошень на ресурсах веб-майстрів.