optimizacia-3Приступаючи до оптимізації тексту для сайту, пам’ятайте про деякі важливі правила: приділіть основну увагу якості вашого тексту.

Переваги при ранжируванні дадуть тільки хороші, тематичні, унікальні тексти; основна фраза (ключове слово) в документі повинна бути помітною.

Однак це не означає, що потрібно збільшити щільність слів у тексті. Помірне використання ключових слів, рівномірно розподілених по тексту, дає кращі результати при ранжируванні; структура самого тексту також важлива.

Одним з найбільш зручних форматів вважається журналістський: стаття починається коротким описом змісту, далі текст розкриває спочатку загальні, а потім приватні питання. Наприкінці краще зробити висновок.

Тексти, що мають таку структуру, цінні і як інструменти пошукового просування (пошукової оптимізації сайту), і як інформаційні матеріали, не розбивайте текст на частини.

Намагайтеся зберегти його цілісність. Зробити це можна і за допомогою CSS, і за допомогою звичайних таблиць. Текст, розбитий кодом на частини пошукові роботи не «оцінять» по достоїнству; використовувати ключові слова при оптимізації сайту можна так: – в тезі – 1-2 рази, але при цьому назва повинна бути читабельною, привабливою; – в заголовку H1 – 1 раз ; – в тілі невеликого тексту оптимально 3 входження ключового слова / фрази, більше – якщо дозволяє об’єм; кілька разів ключове слово / фразу можна виділити жирним шрифтом; – в тезі до картинок – 1-2 рази; – в URL – 1 ключове слово, якщо є можливість; – в тезі – 1-2 рази, виходячи з ситуації.