В даному огляді ми розглянемо 5 основних методів роботи з сніпетом.

Google  і Яндекс  використовує  для генерування сніпета тег  Title і також Description. Вказівкою  для Google про те, що інформацію для сніпета необхідно шукати в іншому джерелі, є повна відсутність прописаних тегів сторінки, в той час як пошуковий робот Яндекса включає людську логіку і оцінює якість тегів. Якщо Яндекс вважатиме, що Title і Description погано описують сторінку, то сніпет буде згенеровано з інших джерел.

Основними джерелами для генерування сніпета є:

  • тексти на сторінці
  • інформація в каталогах
  • додаткова інформація про сайт, внесена в кабінеті веб-майстра (Google Webmasters, Яндекс Вебмайстер)
  1. Робота з кодом сайту

Щоб уникнути ситуацій, в яких пошукові системи визнають за необхідне взяти інформацію для сніпета з каталогів, необхідно заборонити їм це робити, прописавши в HTML-коді сторінки meta-теги <meta name = “robots” content = “noyaca» /> і <meta name = »robots» content = “noodp» />

Також інформація для сніпета може вилучатись з даних, розмічених за стандартом Open Graph Protocol, якщо пошукові роботи вважатимуть їх найбільш повними для опису сторінки. Для того, щоб роботи потрібну інформацію для сніпета, вебмастер повинен вказати заголовок сторінки і назву сайту всередині елемента head у властивостях: og: title і og: site_name.

Для оптимізації тегів необхідно:

Title – ключове слово на початку заголовка, заголовок повинен відображати закінчену думку.

Description – анотація сторінки, на яку потрапить користувач з пошуку. Основне ключове слово має використовуватися на початку опису. Тут необхідно вказати вигоди, які отримає користувач, відвідавши сайт.

Не допускається перерахування ключових слів в назві і описі сніпета.

Оптимізація сніпета

Прописуючи Title і Description, необхідно дотримуватися обмеження в 150 символів, інакше в пошуковій видачі Google сніпет буде обрізаний. Яндекс допускає опис до 240 символів. Цей обсяг необхідно використовувати з максимальною ефективністю.

snipet

  1. Робота з каталогами

Перед реєстрацією сайту в каталозі потрібно не тільки грамотно продумати, як назвати і описати сайт для пошукової системи.

Для цього необхідно точно визначити цілі сайту (продаж, інформування, розваги користувачів, надання послуг та інше). Перед складанням назви та описів, рекомендуємо ознайомитися з правилами внесення сайту в найбільш популярні каталоги Яндекс, DMOZ.

Якщо сайт вже зареєстрований в каталогах, а його опис на вашу думку не припустимий для відображення в сніпеті, то необхідно заборонити пошуковикам використовувати цю інформацію.

  1. Робота з текстами

Тексти на сторінках сайту – основне джерело інформації як для користувачів, так і для пошукових систем. У деяких випадках пошукові роботи можуть звернутися до даних на сторінці сайту для формування сніпета. Протистояти цьому неможливо, проте можна вжити заходів, щоб у сніпет потрапила саме потрібна інформація.

Хоча алгоритм формування сніпета з тексту на сторінці не розголошується (пошукові системи таким чином виключають можливість маніпулювання сніпета), рекомендації вебмайстрів зводяться до наступного:

Створити на сторінці оптимізований текст з високою щільністю ключових запитів. Як правило, інформація для сніпета береться з тих розділів тексту, де частота вживання ключових слів вища. Однак не варто при цьому забувати про якість тексту. Пошуковик швидко визначає пере оптимізований текст і застосовує відповідні санкції.

Ключові слова в тексті повинні вживатися в прямому входжені.

Пропозиції, що оточують оптимізований текст не повинні містити прямих входжень ключових слів.

Якщо сніпет вже сформований пошуковою системою, і в назву і анотацію потрапила інформація зі сторінки сайту, необхідно проаналізувати тексти сторінки і змінити ті її частини, які були використані для сніпета.

  1. Робота з швидкими посиланнями

Чи не для всіх сайтів пошукові системи будуть відображати навігаційні посилання в сніпеті. Для того, щоб швидкі посилання відображалися в сніпеті, сайт повинен відповідати таким умовам:

Сайт входить до ТОП 20 видачі по ключовому запиту

Сторінка знаходиться в трійці найбільш релевантних запиту користувача сайтів

Чітка навігаційна структура, логічна і зрозуміла для користувачів і пошукових систем

Швидкі посилання повинні містити короткі, ємні анкори

Розділи, на які ведуть посилання для швидкого доступу, безпосередньо доступні з головної сторінки сайту

Текст в Title збігається з назвою сторінки і текстами посилань

Яндекс автоматично визначає найбільш затребувані сторінки сайту і проставляє на них швидкі посилання в сніпет. Однак вебмастер має можливість редагувати швидкі посилання.

  1. Робота фавікона

Фавікон – значок, який буде відображатися поруч зі сніпетом в результатах видачі Яндексу.

Для додавання фавікона необхідно в каталог сайту додати файл favicon.ico (16х16pxl). Наявність фавікона виділить сайт на тлі конкурентів у видачі, приверне увагу користувачів.

Висновки

Сніпет – це провідник користувача з видачі до вашого сайту. Чим якісніше опрацьований сніпет, тим більшу частку трафіку отримає сайт з органічної видачі. Сьогодні сніпет розглядається як один з найважливіших елементів в системі поведінкових і комерційних чинників сайту.

Сніппет – лише умовно автономна одиниця. Оптимізувати сніпет можна.

Для того, щоб у видачі відображався якісний сніпет, необхідно комплексно  працювати над вашим сайтом, підвищуючи його якість.