plotnost klyuchivikovБагато стикаються з таким поняттям, як щільність ключових слів в тексті і задаються питанням, що це таке.

Щільність ключових слів – це наскільки часто те чи інше слово зустрічається в тексті. Наприклад, якщо слово в тексті з 100 слів повторилося 10 раз, то його щільність складає 10%. Так можна розраховувати щільність слова на тексти будь-якого розміру.

Поняття «Щільність ключових слів» використовується в основному для просування і оптимізації сайту в Інтернеті. Якщо щільність низька, то пошуковики, обробляючи запит на схожу тематику з ключовим словом, швидше за все, пропустять текст на користь більш насиченого матеріалу.

Але, в усьому потрібна міра, не варто набивати текст ключовими словами, інакше відбудеться зворотний процес і пошуковик визначивши дуже велику щільність ключа, просто вважатиме текст спамом і не прийме його до уваги.

В даний час прийнято вважати, що максимально вдалий текст, де щільність ключових слів знаходиться в районі 4-7%. Доведено, що більша щільність не має сенсу, тому що замість того, щоб просувати ваш сайт, такий текст, швидше за все, буде блокуватися спам фільтром.

Але при розрахунку щільності тексту ми деколи забуваємо що силки анкори які ведуть до нас на сайт додаються до загальної щільності тексту. І тоді оптимізатори які закупили 200 силок дивуються а чому моя стаття не в топі по даному слову. А тому дорогі мої що ви пере спамили анкор лист.

Сьогодні виходять вперед поведінкові чинники. Враховуйте це. Якщо ваш текст цікавий користувачеві, то і пошуковик його прийме до уваги.