
Підбір ключових слів

Навиком підбору правильних ключових слів повинен володіти кожен блогер, який зацікавлений у грамотному просуванні свого блогу і його SEO-оптимізації в пошукових системах.
Від того, наскільки добре були підібрані ключові слова сайту, багато в чому залежить його успішність та популярність у відвідувачів і рекламодавців, які вкладають свої гроші в рекламу на ресурсі.
Якщо ви раніше ніколи не стикалися з підбором ключових слів, вивчіть найпопулярніші запити в пошуковиках — в цьому вам допоможе статистика Яндекса, Рамблера і Гугла. Вивчіть високочастотні, середньо частотні і низькочастотні запити, щоб визначити максимально популярні ключовики в Інтернеті.
Не забувайте про те, що ця інформація потрібна вам тільки для ознайомлення. Ваші власні ключові слова повинні повністю відповідати тематиці та спрямованості вашого ресурсу, а значить, їх не можна копіювати бездумно з пошукової статистики.
Підбір ключових слів
Нарешті, як використовувати ключові слова на сайті? Популярна помилка початківців оптимізаторів — перенасиченість ключових слів в тексті. Намагайтеся включати в текст ці слова і фрази так, щоб вони максимально органічно вписувалися в контекст, не вибивалися і не створювали відчуття надуманості і штучності формулювань.
Не варто поміщати в одну статтю більше трьох-чотирьох ключових фраз. Одне ключове слово досить розмістити в заголовку, а інші два — в тілі статті, не виділяючи їх ніякими засобами форматування. Ключові слова повинні тільки доповнювати ваш блог, але ні в якому разі не заважати основному контенту.
Якщо ви пере стараєтеся в розміщенні ключових слів, ви ризикуєте домогтися протилежності своїх очікувань — пошукові системи розцінюють сайти з величезною кількістю ключових слів як спамерські, а значить, знижують їх рейтинг.