vnytriwnja-optumizacijaСьогодні ми поговоримо про те що таке внутрішні чинники при просуванні нашого сайту.

Цих факторів небагато, але ці внутрішні чинники потрібно знати як отче наш, а найголовніше розуміти їх досконально, як і що працює, щоб стати справжнім професіоналом, це як азбука.

Внутрішні чинники – це основа просування вашого сайту, щоб ви не просували. Але також не варто нехтувати і зовнішніми факторами, про які, можливо, ми поговоримо трохи пізніше, вони до речі є визначальними, тому що ними складніше маніпулювати, ніж внутрішні фактори. При розмові про внутрішні фактори, варто згадати темe «Семантичне ядро», ми там спілкувалися на тему як обчислити відвідуваність.

Внутрішні чинники оптимізації

Отже, перше, що потрібно розуміти – це те, що будь-яка пошукова система при оцінці внутрішніх факторів дивиться на саме важливе. А що найважливіше? Заголовок. На що ви дивитеся на журналі в кіоску? Спочатку на заголовок, на картинку, грубо кажучи на те, що кидається в очі. А раз це впадає в очі – значить це найважливіше і з цього вже можна робити якісь висновки.

Отже, внутрішні чинники – чинники, які впливають на просування.

Внутрішні чинники: Частота

Про частоті потрібно дуже докладно поговорити, давайте розбиратися досконально, якщо вже взялися. Є такий закон – закон Ципфа (Zipf). Формулювання не знаю, чесне слово. Але сенс такий – якщо скласти список з усіх слів у українській мові, наприклад:
1. мама
2. тато
3. баба
4. дідо

1000. Завдання

100000. Синхрофазотрон
Якщо створити список і в порядку убування частоти вживання слова в тексті (тобто чим рідше ми вживаємо слово – тим нижче за списком воно знаходиться), то ймовірність зустріти будь-яке слово в будь-якому тексті буде обернено пропорційним місцем цього слова в списку.

Тобто, користуючись нашим списком, можна сказати що ймовірність зустріти слово «синхрофазотрон» в тексті 1/100000. Це я все перебільшую, щоб ви зрозуміли сенс. Насправді все дуже просто. Використовуючи цей закон будь-яка пошукова система перевіряє текст на природність. Щоб не було явного перенасичення пошуковими запитами в тексті. Важливо не переборщувати з кількістю запитів. Переборщите – покарають.

Як покарають – ми говорили в статті «Фільтри пошукових систем». Скільки можна вживати? Говорили мені знаючі люди, що можна до 4-7%. Оптимізатори називають цю величину – нудотою, тобто як часто це слово зустрічається в тексті. Найчастіше слово – просувати буде найпростіше, інші складніше і тим складніше, чим більше різниця в цій величині між кількістю вживань слів, наприклад:

Слово “Сайт” ми використовуємо в тексті 10% від всього тексту.

Слово “Блог” – використовуємо 5% по тексту.

Слово сайт нам буде просувати найпростіше, а слово блог в два рази важче, сподіваюся зрозуміло чому.

Внутрішні фактори ранжування

Якщо нам потрібно просувати декілька запитів – в ідеалі ми повинні домогтися такого результату, щоб кількість вживань потрібних слів було однаковим. Звичайно, самі частотні слова – це повинні бути ваші ключові слова. Це має бути елементарно для вас. І ще одне – чим довше текст – тим більше ви зможете вживати ключові слова – тим краще вас будуть ранжувати пошукові системи.

Чим перевіряти? Я недавно знайшов дуже цікавий сервіс, ось він, користуйтеся, якщо ви його не використали – прямо зараз і спробуйте – http://tekto.biz/sick/ns.php.

Внутрішні фактори: Важливість.

На самому початку статті, ми вже поговорили про таке поняття як важливість документа, тобто про заголовки. Слід розуміти, що всі пошукові системи вважають, що чим більше – тим важливіше. Також важливіше те, що ближче до початку документа. Зауважте, що найбільше моїх ключових слів в цій статті у мене виділено на початку сторінки.

Внутрішні чинники: Порядок і Компактність.

Якщо користувач буде шукати запит «фактори внутрішні», а в мене в документі «внутрішні чинники» – чим більше розходження в запиті – тим гірше для просувається документа. Теж саме буде, якщо користувач буде вводити «внутрішні оптимізаційні чинники» – слова відстояти один від одного на одне слово – отже будуть гірше ранжируватися. І тим гірше, чим далі відстоять один від одного. Раніше Яндекс видавав одну і ту ж саму видачу для запитів наприклад, «внутрішні чинники» і «чинники внутрішні» і «чинники та внутрішні» – зараз же це три абсолютно різних запити. Іншими словами, вживайте ваш пошукової запит, який ви просуваєте точно також, один в один. Раніше в принципі можна було один раз вжити цитатою, а решта все вживати словоформами. Зараз тільки точний збіг.

Внутрішні фактори: тег TITLE

Шляхом опитування найпотужніших гуру в SEO-оптимізації було визначено, що цей тег максимально впливає на ранжування вашого документа. Десь чув, що Яндекс включає в ранжування перші 15 слів заголовка. Правда це чи ні – не перевіряв, та і сенсу не бачу. Особливо, якщо врахувати той факт, що чим більше слів у заголовку, тим менша значимість кожного з них для пошукової видачі. Також TITLE – краще за все робити одним реченням. Не потрібно його ділити. До речі якщо ви хочете детальніше розглянути результати такого опитування – вам на топексперт.рф

Раніше також були такі правила як «не вживайте в заголовку одне слово частіше одного разу» або «грамотність заголовка», зараз ці правила не працюють. Ви можете хоч абракадабру написати – і потрапите в топ, також якщо ви напишете «внутрішні чинники, зовнішні чинники» – зараз буде краще, хоч і виглядає не особливо грамотно, адже набагато простіше було б написати «Внутрішні і зовнішні чинники», чи не так ? Але ось, такий от Яндекс, і нам потрібно підлаштовуватися під нього.