optumizacija saityУ мережі Інтернет неймовірну кількість самих різних сайтів, для багатьох з яких заробіток – це головний пріоритет, тому і конкуренція між ними справа цілком природна, адже це хороша можливість отримати кошти для поліпшення проекту.

Як же вийти на більш-менш нормальні позиції в пошуковій системі, адже топ ПС – це головний біль не одного веб-майстра?

Кожен у цій нелегкій справі вибирає свою стратегію розвитку проекту, свій тип його просування, але деякі закономірності все ж є. Як уже раніше говорилося, вага ресурсу в очах того ж Яндекса або Google на 50, а то і 60% залежать від такого показника, як внутрішня оптимізації сайту і на решту 40-50 відсотків від зовнішньої складової.

Про ссилочну масу ми розповімо пізніше, а зараз давайте розберемося з внутрішньою оптимізацією сайту, так як без неї, в Інтернеті на своєму ресурсі заробити просто неможливо, адже вона є однією з найважливіших складових для збільшення видимості сайту в ПС. Перше на що хочеться звернути увагу початківців – це на виняткову оригінальність, унікальність і цікавість контенту, розташованого на Вашому проекті. Сторінкам з повним копіпастом – пряма дорога в фільтр Яндекса, а не в топ пошукових систем, так що не треба витрачати дорогоцінну енергію на наповнення такими матеріалами.

Недалеко від них підуть і сторінки з дуже низьким рерайтом, тому треба акцентувати свою увагу саме на унікальності матеріалу, якщо при цьому буде і його достатня кількість без води це тільки плюс. Отже, перше усвідомили – просування в Інтернеті без оригінального контенту неможливо, так це не дасть необхідного результату і про таку рожеву мрії, як заробіток в мережі за допомогою свого сайту доведеться забути. Далі. Дотримуйтесь періодичність додавання матеріалу – набагато краще додавати кожен день по одному свіжому матеріалу, ніж раз на місяць закинути на ресурс відразу 50 сторінок

Пам’ятайте, що робот відвідуємо Ваші проекти кілька разів на тиждень і вся інформація про періодичність додавання матеріалу зберігається, і в свою чергу пізніше позначається на показниках пузомірок тИЦ і PR на місці в пошуковій видачі. Звичайно, просування по ВЧ запитам тільки за рахунок внутрішньої оптимізації мало ефективно, але просування по СЧ і НЧ запитам за рахунок хорошого і грамотно оптимізованого контенту заслуговує уваги. Не так і рідкісні випадки отримання хороших місць в пошуковій системі за СЧ і НЧ запитам виключно за рахунок грамотно оптимізованих і, природно, оригінальних статей. Не треба і забувати про правильну перелінковку матеріалів з використанням анкорних посилань, так як цей спосіб оптимізації сприяє збільшенню ваги низькочастотних сторінок і є непоганим способом просування в цілому.

Постарайтеся також приділити увагу поведінковому фактору, як найважливішому елементу внутрішньої оптимізації сайту і для цього уважно вивчіть статистику проекту через Яндекс Метрику. При цьому навіть не думайте про накрутку, особливо у власному виконанні, так як пошукові системи легко читають IP-адресу і обчислюють накрутку по відвідувань.

Цікаву інформацію можна отримати також в статті «Просування сайту». Повернемося до контенту. До сих пір не ясно, яка кількість ключових слів вважається оптимальним для пошукових машин, але все ж поки це питання знаходиться в площині маловивчених, не радимо надмірно перевантажувати сторінку ключовими словами. Цілком достатньо 2 – 3 прямих входження ключового слова і кілька непрямих входжень у відмінку. Тут кожен знаходить свій варіант, але запропонований нами багатьма вважається оптимальним.

Унікальність дизайну і зручність навігації також повинні стояти в списку пріоритетів для просування, а правильно розставлені теги помітно підсилять ефект від внутрішньої роботи на проекті.

Отже, висновок. Для розкручування за рахунок внутрішньої оптимізації сайту потрібна – оригінальність та актуальність матеріалу, розумне використання ключових слів, дизайн і навігація (карта сайта (!)), Грамотний вибір шаблону і добре проведена перелінковка. При дотриманні цих умов ресурс може зайняти непогані позиції по СЧ і НЧ запитам виключно за рахунок роботи веб-майстра над внутрішніми факторами проекту.