postІнтернет рясніє рекомендаціями для блогерів, що стосуються тематики постів, пошуку ідей, секретів копірайтингу, проте мало хто звертає увагу на такий фактор як час публікації нового поста.

Час доби, в який ви публікуєте пост в Інтернеті, є одним з найважливіших факторів залучення цільової аудиторії сайту і підтримки її інтересу. У якомусь сенсі час публікації можна назвати основним критерієм для набору великої читацької аудиторії.

Вибір оптимального часу для публікацій – індивідуальне питання для кожного блогера, оскільки на цей вибір впливає тема блогу, а тема, як відомо, зумовлює цільову аудиторію. Для різних цільових аудиторій найбільш відвідуване час починається з ранкових годин і закінчується пізно вночі.

Наприклад, розважальний сайт молодіжної тематики, спрямований на студентську аудиторію, буде мати максимальну відвідуваність у вечірній час доби, оскільки вранці і вдень студенти, як правило, навчаються, або перебувають на роботі. На молодіжному порталі час публікацій може бути перенесено навіть на ніч – підлітки і студенти із задоволенням відвідують улюблені сайти в нічний час.

Тепер уявімо альтернативну тематику блога – наприклад, вашої цільової аудиторією є бізнесмени і зрілі співробітники великих фірм. Найкращим часом для публікацій постів в бізнес-блог є ранній ранок. Саме в цей час доби бізнесмени перевіряють пошту, дивляться поновлення на сайтах і блогах, і тільки після цього починають займатися денною роботою. Ввечері та вночі публікувати статті на такі сайти невигідно – в цей час відвідуваності серед цільової аудиторії практично не буде.

Для тех кто экономит свои средства информация как отправить SMS бесплатно с компьютера попробуйте и вам понравится!

Уважно вивчіть аудиторію своїх читачів – це допоможе грамотно спланувати час публікацій, а значить, підтримати постійний приплив відвідувачів і зберегти їх зацікавленість.