rozkrutka-sajtiv-v-poshukovyh-systemahНе секрет, що абсолютна більшість мережевих ресурсів відчуває необхідність в результативному пошуковому просуванні, яке обіцяє принести високі позиції у видачі популярних пошукових систем, а разом з ними – масу приємних бонусів, таких як динамічне нарощування релевантного трафіку, показників монетизації та поліпшення загальної картини поведінкових факторів .

Більшість відомих на сьогоднішній день методик пошукової розкрутки сайтів грунтуються на використанні посилань. Саме посилальна маса є тим інструментом, за допомогою якого можна швидко просунути майданчик у першу десятку видачі, забезпечивши тим самим стабільний приплив цільових відвідувачів.

Навіщо потрібна посилальна маса сайту?

Перш ніж приступати до розгляду питання що таке і навіщо потрібна закупівля SEO посилань, на наш погляд, доцільно визначити, яка роль посилань у просуванні сайту. Переважна більшість власників ресурсів мережі, а також найманих оптимізаторів, використовують зовнішню посилальну масу для досягнення цілей пошукового просування, а саме – підвищення позиції сайту в рейтингу видачі популярних пошукових систем.

У даному контексті закупівля SEO посилань дозволяє наблизити сайт до вершин пошукової видачі, а, значить, забезпечити йому можливість безбідного існування. Мова йде про те, що висота позиціонування майданчики в рейтингу видачі пошуковиків в чому визначає фінансові результати роботи сайту.

Більшою мірою це відноситься, звичайно ж, до комерційних ресурсів, однак і прості інформаційні, новинні, розважальні та інші портали також не залишаються осторонь. Більшість з сайтів, що мають некомерційну спеціалізацію, підробляю розміщенням зовнішніх посилань, рекламної продукції і так далі, тобто, по суті, здають рекламні площі в оренду.

А попит на такі послуги величезний, причому з кожним днем ??він невпинно зростає. Справа в тому, що кількість нових сайтів постійно збільшується, і кожен з них потребує розкрутці, щоб залучити користувачів і здобути конкурентну перевагу перед іншими ресурсами мережі.

 реклама Google AdWords та рекламні посилання дозволяють помітно підвищити рейтинг сайту в очах користувачів, голосно заявити про себе на широку аудиторію мережі, привести на майданчик цільову аудиторію, яка зможе оцінити якість ресурсу і, можливо, стати його постійними відвідувачами. Саме тому ресурси, які готові надати в оренду свої рекламні площі, завжди у великій ціні. Солідна посилальна маса дозволяє майданчику стати популярною і впізнаваною, а також встановити високі розцінки на розміщення рекламних посилань і оголошень. Іншими словами, просунуті сайти продають себе дорожче. Тому, якщо мета – нарощування доходу, то просування посиланнями – це саме те, що потрібно. При мінімальних вкладеннях в процес просування можна отримати максимальну віддачу.

Що робити при дефіциті природних посилань?

З метою просування сайту в пошукових фахівці рекомендують у першу чергу працювати з природними посиланнями, тобто прагнути до того, щоб з кожним днем ??їх ставало все більше і більше. А для цього потрібно постійно вдосконалювати ресурс, робити його все більш популярним і привабливим для користувачів. Гучні майданчики зазвичай отримують дуже велику кількість позитивних відгуків, до яких, як правило, прикладаються посилання. Люди рекомендують видатний сайт своїм друзям в соціальних мережах, розміщують посилання на тематичних форумах і на інших ресурсах, які призначені для спілкування та обміну інформацією.

Якщо сайт дійсно коштує того, то кількість таких природних посилань буде динамічно зростати день від дня. Однак ніхто не ідеальний, і рідко можна знайти в мережі сайт, який користується такою запаморочливою популярністю серед людей. А це означає, що шанси наростити природну кількість посилань до потрібних висот є далеко не у кожного.

Тут на допомогу приходить закупівля SEO посилань, яка виробляється паралельно із заходами щодо збільшення кількості природних зворотних посилань. Якщо робиться придбання посилань для пошукового просування сайту, то потрібно врахувати два моменти – їх кількість повинна бути оптимальним, а якість – максимально високим. Тільки при дотриманні двох даних умов вагу посилальної маси буде досить великий, щоб зробити пошукову розкрутку результативною та ефективною. Закупівля посилань для просування сайту повинна здійснюватися невеликими «порціями», тобто не можна відразу купувати велику кількість зворотних посилань, навіть якщо їх донорами будуть виступати різні сайти.

З метою підвищення ефективності просування слід закуповувати зовнішні посилання на різношерстих ресурсах мережі, тобто не обмежуватися тільки сайтами, але охоплювати і блогосферу, соціальні мережі, форуми, різні онлайн-каталоги, журнали та інші інтернет ресурси. Чим більше різноплановим буде склад донорських майданчиків, тим більшу вагу матиме розміщена на них зовнішня посилальна маса просувається сайту.

З метою нарощування ваги зовнішніх посилань, слід уважно ставитися до того, на яких ресурсах вони розміщуються. Найбільший вага зворотним посиланнях дають авторитетні тематичні портали з солідними показниками відвідуваності і достатнім рівнем ТИЦ і PR.

При закупівлі зовнішніх посилань слід проявляти обережність, щоб не видати себе пошуковикам, які категорично проти просування покупними сео-посиланнями, і можуть відправити сайт за це під фільтри або в навіть бан.