konversijaКонверсія сайту – це відношення числа його відвідувачів, які виконали необхідну дію, до загального числа унікальних відвідувачів. Для комерційних сайтів – це здатність «робити» з відвідувачів покупців. Якщо користувачі не виконують очікуваних дій, то необхідно об’єктивно оцінити якість сайту.

Наступний крок – це підвищення конверсії на сайті. Для збільшення ефективності сайту можна звернутися в професійні веб-студії , в яких фахівці дадуть консультації. Але можна спробувати знайти і усунути недоліки і помилки самостійно.

Конверсія ресурсу безпосередньо залежить від наступних складових:

1. Дизайн – це візитна картка сайту. Це перше що бачить відвідувач. Можна скористатися типовим шаблоном, в можна звернутися до професіоналів.

2. Наповнення ресурсу (контент). Це не тільки текстовий, але і мультимедійний і графічний матеріали. Статті, розміщені на сайті, повинні бути написані грамотно, добре оформлені (наявність картинок сприяє сприйняттю інформації користувачем) і бути корисними і цікавими.

3. Юзабіліті – це зручність роботи з веб-ресурсом. Відвідувачам повинно бути просто і зручно користуватися ресурсом. Не повинно бути ніяких труднощів при пошуку інформації, що цікавить. Юзабіліті зачіпає всі, починаючи з зручного розташування контенту і закінчуючи програмними елементами і структурою ресурсу.

4. Технічний стан. На цей критерій необхідно звернути особливу увагу. Тому що якщо завантаження ресурсу буде відбуватися повільно і з помилками, якщо графічна складова сайту буде завантажуватися повільніше ніж текстова, то велика кількість користувачів, швидше за все, покинуть такий ресурс. Так само буде серйозною недоробкою, якщо сайт не буде коректно відображатися у всіх популярних браузерах.

А також ви можете прочитати усі новини світу веб технологій, тримай руку на пульсі.