month-in-yacaЯндекс Каталог – це найбільший каталог веб-сайтів Рунета, який дає досить значний трафік. Для просування сайтів реєстрація в цьому каталозі грає істотну роль, тому питанням попадання в цей рейтинг свого часу переймаються практично всі власники інтернет-ресурсів, яким цікаво залучення нових користувачів на свій майданчик і подальше просування.

Реєстрація в каталозі Яндекса просто необхідна, оскільки з рейтингу цього каталогу можна мати хороший трафік. Існує статистика, за якою Яндекс Каталог випереджає ТОП100 Рамблера, що має свої відмінні риси. У Рамблері трафік дається галузевим порталам, які знаходяться в верхніх рядках рейтингу, при цьому іншим представленим там ресурсів, навіть при якісній оптимізації сайтів, з цього рейтингу отримати хороший потік користувачів вкрай складно.

Що стосується Яндекса, там для отримання трафіку достатньо просто перебувати на висоті в своєму розділі-рубриці. При цьому трафік, зрозуміло, буде цільовим, і зареєстрований у каталозі сайт буде отримувати нових користувачів, зацікавлених в товарах, послуги або інформації, представленої на ресурсі.

Оптимізація сайтів істотно впливає на рейтинг в Яндекс Каталозі. Щоб бути на високих позиціях в ньому, необхідно мати хороший тИЦ – саме він визначає авторитетність в Яндекс Каталозі.

Стати лідером у своїй рубриці, що важливо, дозволяє різну кількість відвідувачів, тому що в цьому сенсі тематика сайту відіграє основну роль. Наприклад, розглядаючи рубрику Шини в Яндекс Каталозі, можна побачити, що в сезон «перевзування» лідерство у роздiлi дає від 500 до 1000 цільових переходів на день, що з урахуванням ставки контекстної реклами коштує приблизно 200-500 у.о. в день.

Ще одна з причин, по якій необхідно проводити оптимізацію сайтів з просуванням їх в каталозі Яндекса, це довіра пошукових систем. Посилання з Яндекс Каталогу в очах того ж Яндекса, зрозуміло, буде авторитетною, хоча б з тієї причини, що сайт був розглянутий модератором Яндекса і він не є спамом.

Попадання в Каталог вважається одним із значущих ознак авторитетності інтернет-ресурсу, воно ж дає ресурсу більш стійкі позиції і у видачі пошуковика, під який здійснюється оптимізація сайтів. У конкурентних тематиках в числі лідируючих позицій, основні зайняті саме тими сайтами, які зареєстровані в Яндекс Каталозі.

З усього вищесказаного слід зробити наступний висновок: високе положення в певній рубриці може приносити веб-сайту постійний приплив цільових відвідувачів. У ході оптимізації сайту тИЦ буде планомірно підвищуватися, а гарне місце в рейтингу Яндекс Каталогу буде тільки зміцнювати позиції сайту і постачати все нових і нових цільових відвідувачів.