zbilwutu trafikЯк не крути, а будь створений людиною сайт потребує відвідувачах, в трафіку живих серферів інтернету.

Трафік це практично все для сайту. Він приносить дохід, популярність. Правда тільки в тому випадку, коли за цим, англомовним словом стоять живі і цільові відвідувачі вашого ресурсу.

Багато диспутів в мережі велося, та й ведеться до цих пір про те, який трафік на сайт краще. Я сходжуся на думці, що трафік хороший абсолютно будь-який. Але частка цільового та постійного повинна бути більше.

Цільовий трафік забезпечує велику конверсію, а значить і більший дохід, з сайту. А постійний, тобто відвідування одними і тими ж людьми, відсоток відмов, поведінковий фактор, поліпшення репутації в очах пошукових систем.

Але спочатку на сайт все ж належить трафік нагнати. Це можна зробити декількома способами. Через покупку трафіку, «нагін» через сервіси і, через все ті ж пошукові системи.

У мене тут уже звичні гості, хлопці з “Link broker”

Як збільшити трафік з пошукових систем

Головною метою просування сайту є нарощування трафіку або зростання відвідуваності сайту. Щоб домогтися зростаючої популярності майданчики, можна скористатися одним з існуючих методів збільшення трафіку. Залучити більше відвідувачів на сайт дозволяє пошукова оптимізація та рекламні кампанії.

Пошукова оптимізація

Оптимізацією прийнято називати комплекс заходів, спрямованих на підвищення позиції сайту в рейтингу пошукової видачі, що дозволяє наростити трафік з пошукових систем. Фахівці виділяють два види оптимізації сайтів – внутрішню і зовнішню. При внутрішньої оптимізації здійснюють роботу з самої майданчиком.

У ході даної роботи усувають технічні недоліки, коригують структуру і оптимізують навігацію по сайту. Також проводять аналіз текстів на предмет унікальності і коректують контент з урахуванням вимоги пошукових систем (вид і концентрація ключових виразів). При необхідності в рамках внутрішньої оптимізації можуть змінюватися HTML-коди, проводитися коректування метатегів і впроваджуватися мікроформати.

Що стосується зовнішньої оптимізації, то вона має своєю метою надати вирішальний вплив на зовнішні чинники, що знижують позиції сайту в пошуковій видачі. В рамках зовнішньої оптимізації сайту здійснюють закупівлю та розміщення зовнішньої посилальної маси, а також аналіз зовнішніх посилань на предмет працездатності. Крім того, щоб підвищити трафік з пошукових систем необхідно уточнити контактні дані, щоб забезпечити об’єктивну прив’язку до регіону.

Хочеться додати, що вплив на зовнішні фактори роблять просувають посилання, як купити просувають посилання читати в цьому місці на блозі. (Е.Н.)

Рекламні кампанії (мається на увазі Директ і Адвордс)

Одним із дієвих способів залучення відвідувачів на сайт є розміщення платних оголошень на якомога більшій кількості сторонніх ресурсів. У такого підходу є маса плюсів: він дозволяє підвищити трафік без затримки в часі, замовник сам встановлює бюджет рекламної кампанії, а також вибирає місце і час показу рекламних оголошень. Проте не обійшлося тут і без ложки дьогтю: нерідко вартість кліка досягає позначки 10 доларів, а в деяких випадках – і перевищує її.

У підсумку, така рекламна кампанія може стати «золотою» і не окупити витрат, понесених у зв’язку з її проведенням. На щастя, існує й альтернативний більш демократичний варіант проведення рекламної кампанії в мережі – це реєстрація в інтернет-спільнотах. Така реклама сайту не вимагає або майже не вимагає витрат, яких витрат. Дана методика дозволяє істотно збільшити трафік з пошукових систем, однак вимагає постійної присутності на форумах, блогах і соціальних мережах. Важливо стежити, щоб на таких ресурсах завжди були розміщені анонси нових статей, опублікованих на сайті – цікава інформація швидко поширюється в мережі і привертає на сайт велику кількість свідомо зацікавлених користувачів.

Купівля трафіку і інші способи залучення користувачів на сайт

Будь майданчик створюється для людей і має своєю метою залучення якомога більше користувачів. Щоб домогтися збільшення відвідуваності сайту, можна звернутися на біржі трафіку або скористатися іншими інструментами залучення відвідувачів, що дозволить не тільки поліпшити поведінкові показники з випливають звідси підвищенням позиції в пошуковій видачі, але й отримати додатковий приплив покупців.

Придбання трафіку

Залучити відвідувачів на сайт можна як природним способом, поліпшуючи якісні характеристики майданчика, так і штучно – набуваючи трафік на спеціальних біржах.

Купівля трафіку не вимагає наявності якихось особливих вузькоспеціалізованих знань і навичок. Працювати на біржі трафіку зможе навіть недосвідчений і вперше стикається з цим користувач. Для того щоб придбати трафік, достатньо просто створити рекламну кампанію, додати оголошення та URL сайту і внести певну суму коштів на баланс. Тоді покупка трафіку на біржі буде доступна.

В Інтернеті існує велика кількість бірж трафіку, але тільки деякі з них зарекомендували себе дійсно як надійні джерела залучення відвідувачів. Прикладами бірж трафіку виступають MediaNet, BodyClicks, WmLink, Clickunder.ru, TeaserNet та інші. Щоб не стати жертвою недобросовісної біржі, яка продає неякісний трафік, слід з належною уважністю підійти до питання вибору донора трафіку. Помилки тут неприпустимі, оскільки покупка трафіку на сумнівній біржі може обернутися тим, що на сайт будуть приходити не реальні користувачі, а інтернет-боти.

Розсилка

Щоб постійно підтримувати зв’язок зі своїми відвідувачами, можна скористатися сервісом Direct mail, який дозволяє здійснювати адресну розсилку інформації. Достовірна база даних дозволяє досягати високої адресної точності розповсюджуваної інформації.

Рекламні банери

Банерна реклама – дієвий інструмент залучення користувачів на сайт. При цьому важливо не тільки створити красивий і привертає увагу банер, але і правильно вибрати майданчик для його розміщення. Фахівці не рекомендують розміщувати банери на сайтах з величезною популярністю – краще дотримуватися золотої середини, віддаючи перевагу майданчикам з помірним трафіком в межах 50 тис – 1 млн. відвідувачів на місяць. Всього один-два десятка таких донорських сайтів, і можна очікувати істотного приросту трафіку на сайт при менших витратах в порівнянні з розміщенням банерів в пошукових системах, каталогах та інших популярних ресурсах мережі.

Новинні сервіси

Ще один дієвим інструментом з нарощування трафіку є використання так званих новинних агрегаторів – сервісів, які збирають новини, що публікуються на інформаційних порталах. Прикладами таких майданчиків є Рамблер Новини, Гугл Новини, Яндекс Новини, MarketGid, Новотека і пр. Те, скільки відвідувачів вони привернуть, залежить від популярності джерела, актуальності та якості новин.

Традиційна реклама

Джерелом релевантного трафіку на сайт може виступати також оффлайн-реклама, яка включає в себе рекламні оголошення на радіо, по телебаченню, в періодичних друкованих виданнях, а також на вулицях міст. Вказівка ??адреси сайту на рекламному банері або в рухомому рядку є дієвим інструментом по залученню потенційних покупців на сайт, де вони можуть докладно ознайомитися з асортиментом пропонованих товарів або послуг, проведеними акціями, розпродажами, системою знижок і бонусів.

Не погане думку. Молодці, стараються.

Трафік один з наріжних каменів існування сайту, блогу та заробітку на ньому. Методи описані вище традиційні і не погані. Але варто їх доповнити, що б картина отримання трафіку була «дописана до кінця». Вище я згадав про «нагоні».

Як нагнати трафік

Слово це не енциклопедичне, а скоріше жаргонне. Тому що сенс отримання такого трафіку схожий з загоном когось куди-небудь. Для того що б нагнати трафік стоїть про анонсувати свою свежеопублікованную статтю у всі можливі інтернет ресурсах. Бажано тематичних. Хоча підійде будь-який, головне, що б траф пішов))). До таких веб ресурсів варто віднести сервіси прес-релізів, наприклад, subscribe.ru.

Кажуть, що він став уже мертвий, і я де то згоден з цим. А знаєте, чому мертвий? Та тому що однаковою води там вже більше ніж в світовому океані. Але, загляньте в групи з жіночої тематикою. Постів, переглядів і відвідувань, а значить і трафіку, там більше ніж в горезвісних групах по розкручуванню і заробітку. Вся справа в тематичність, актуальності та якості анонсованого контенту. А так же в умінні його піднести. Я вже казав колись про цей момент здеся. Місць, де можна анонсувати свої роботи, а значить, звідки нагнати трафік предостатньо. Ось невеликий списочок, де це можна зробити для блогів і сайтів моєї тематики.

http://postpr.ru

http://www.limpa.ru тут до речі все може прокатати)))

http://moikompas.ru

http://MarkDay.ru

http://semsocial.ru

http://webmasters.ru/blogs/

http://Webice.ru

http://www.seobuilding.ru/

і так далі. Використовувати всі можливі варіанти розміщення анонсів. Головне не переступати межу і не заробити бан. Про новинні ресурси я говорити не стану, вище їх згадували. Скажу тільки, що розраховувати на них можна тільки володіючи значущим і цікавим ресурсом. Причому новинний тематики. Або просто карколомною новиною. Недоліки нагону в тому, що це разовий трафік. Новина застаріває до вечора. Анонс за два сповзе в архів, і т.д. і т.п. Добре якщо прийшов на сайт стане передплатником. У будь-якому випадку ця процедура постійна. Трафік наганяти на кожну статтю). Ось як ви запам’ятайте цей непоказний провулок?? А-а-а, ось-ось))) … проте, вельми відвідуване місце, до нього не заросте народна стежка, я так вважаю.

До речі, статейні просування також можна віднести до наганяючи трафіку. А що таке Статейное просування читати потрібно тут, тицьнути на заслання. Головне хороші заголовки, якісна стаття. У підсумку і траст отримаєте і трафік наганяючи на сайт.

Як отримати «живий» трафік з форумів і соціальних мереж.

На сьогоднішній день такий трафік вважається практично найякіснішим і затребуваним. Чого тільки оптимізатори не роблять для видобутку трафіку з соціалок і форумів. Ці місця славляться великою відвідуваністю, великим обсягом сторінок, що переглядаються. Живим спілкуванням. Посилання, встановлена ??на читаємому і відвідуваному форумі в потрібному місці і в потрібний час здатна принести лавину трафіку. Правда і вона також з часом згасне і зійде нанівець.

Хорошим прикладом залучення «живого» трафіку служить ось ця стаття. На неї розміщена одне посилання на відвідуваному ресурсі, якраз в аналогічній темі. Поки лист з моїм повідомленням не закопався в тонні інших повідомлень ця стаття приносила читачів (не сотні звичайно, так парочку – десяток), поки актуальність даного питання не вичерпалася.

Отримати живий трафік з соціалок і форумів можна живучи повним життям форумчанин і «соціальників». Ви просто стаєте публічною, відомим, залучаєте увагу корисними та цінними відповідями, коментарями і … Опля … трафф полився на ваш сайт. Тимчасовий може перерости в постійний. Це дуже важкий спосіб, але він того вартий.

Ну, ось, мабуть, і всі знайомі мені методи видобутку трафіку. Так сказав, неначе нафту добув))). Щось речі схоже. Хочу відзначити, що чільну роль в будь-якому випадку має контент. Саме контент для людей. Вище я давав посилання на методику і невеликі правила написання контенту. До речі, можна використовувати методи Джозефа Шугермана, тутака вони заховані, дієва методика. Контент рулить всім. І якщо вам вдався помітний заголовок вашого анонса, варто ще мати і корисний контент. Для того щоб нагнати трафік переродився в постійний, в передплатників.

І ще для покращення відвідуваності на сайті вам допоможе прогон по блогам збільшете позиції і тиц і ПР.

А новин на сьогодні немає. Тепер ви знаєте, які види трафіку бувають, як нагнати трафік і як залучити живий трафік. Я описав тільки узагальнені риси залучення відвідувачів. Кожен випадок можна окремо докладно розписувати, але це тема для подальших публікацій. Слідкуйте за оновленнями))

Успішного просування.

P.S.

Як то писав я про те як отримати трафік на сайт особливо не напружуючись. Тема і метод цей будуть актуальні ще довгий час. сюди тиць і прочитайте.