stvorenja internet magazunyПомилки при створенні інтернет-магазину

Приклад з практики.

Знайшов замовлення, оживити інтернет-магазин.

Коротенько про пацієнта: ювелірний магазин, бюджет на просування 500 $; ціни дуже конкурентні, доставка по Україні безкоштовна.

На що ж витрачався бюджет просування . Просування сайту по низькочастотних запитах, кількість відвідувань з пошуку 50-70 чоловік на добу (для 500 $ замало).

Рекламні компанії в контекстній мережі (Google, ВКонтакте) – періодично проводилися рекламні кампанії в мережах контекстної реклами, бюджет за 3 місяці близько 1200 $.

Результат: 3 продажу за пів року

Чому ж так? Як так вийшло? У чому ж причина? Середня відвідуваність за три місяці склала близько 150-200 чоловік на добу!

Результат аналізу (аналіз проводився просто ми просто сіли і спробували купити щось)

Оформлення замовлення:

без реєстрації ви не можете зробити покупку;

якщо у Вас немає e-mail ви не можете зробити реєстрацію.;

що б успішно завершити реєстрацію потрібно двічі перевірити e-mail, на другий раз скопіювати згенерований пароль для входу.

Особливості вибору вироби:

Розміри, у виробах типу кілець, ланцюжків, браслетів – відсутні;

сортування працює тільки по одному параметру;

сортування працює тільки по загальному каталогу (немає можливості сортування тільки одного виду виробів).

Можливо я щось упустив, але все ж навіть маючи такі недоліки на своєму сайті, ви навряд чи дізнаєтеся як заробити в інтернеті

Зробивши кілька серйозних помилок на етапі проектування сайту, ми втрачає тисячі $ даремно, на даремну рекламу.

Наші рекомендації:

Виправити проблеми юзабіліті (спростити або прибрати реєстрацію, виправити сортування, заповнити каталог необхідної для покупки інформацією – розміри виробів);

перерозподілити бюджет на просування. Для залучення великої кількості відвідувачів на сайт, думаю неминуче просування по високочастотних і середньочастотних запитах, бажано залишити підтримку низькочастотних;

продовження компанії в контекстній мережі Google, відмовитися від ВКонтакте (не цільова аудиторія); було б непогано трохи оновити веб-дизайн сайту (але це не критично).

Про результати лікування я обов’язково повідомлю через кілька місяців.