yandexЯндекс вдосконалює та оновлює алгоритми ранжирування текстової інформації на сторінках сайтів, все з більшої проходить непомітно, почавшись з кінця січня.

Поки Яндекс крутить настройки алгоритмів, у видачі раз у раз міняються результати їх роботи: від падіння сайтів з пере оптимізованим контентом до спливання у видачі сторінок практично без текстів. За деякими тематиками вийшли в топ сайти, які фактично не просувалися з точки зору seo-спеціаліста.

У даній ситуації окремої уваги заслуговує аналіз таких сайтів – потрібно вивчити посилання на такі сайти  і виясніть способи їх отримання, тому що саме завдяки аналізу стає ясніша робота алгоритмів.

З включенням нових алгоритмів у видачі став помітна явна перевагу на користь внутрішніх сторінок перед головними, тому що “Внутрішні” зазвичай рідше пере оптимізовані і в очах Яндекса більш релевантні при менших обсягах текстового спаму.

Аналіз власних проектів і сайтів клієнтів дозволив виявити основні принципи оформлення контенту на сторінках які просуваються .

До речі, багато конкурентів, значно просіли в позиціях, якщо на сторінці дуже часто вживався один і той же запит. Хоча і такі проблеми добре лікуються. Основна фішка сьогодні – це зробити сторінку для людей або як мінімум замаскувати її контент таким чином, щоб пошуковик визнав її саме такою.

При створенні нової сторінки або оптимізації існуючої під якийсь певний запит (и), оптимальним варіантом буде наступний алгоритм:

  • перевірка видачі по необхідному запиту
  • завантаження сторінок сайтів в топ10
  • вичленення корисною з точки зору людини інформацією на кожній з цих сторінок
  • формування нового контенту із зібраних матеріалів (рерайт, унікальний текст)
  • посилання на сторінки по темі вітаються

Що стосується просування по СЧ запитам, то я рекомендував би на сторінці використовувати точне входження запиту 2-3 рази, в інших випадках синоніми – схема працює відмінно. Якщо вам складно провести ранжування вам допоможе реклама.