povedinkovi faktoruЩо таке поведінковий фактор з точки зору Яндекса і як його підвищити? Можна відповісти буквально одним рядком, зробити так як бажає Яндекс. Але це неймовірно узагальнено і абсолютно невиразно, та й незрозуміло.

Спочатку варто розібратися, що таке поведінковий фактор і звідки у нього «ноги ростуть»?

Десь півтора роки тому цей термін став міцно вкорінюватися в середовищі оптимізаторів, особливо просувають в Яндексі. І хоча пошукові роботи постійно пильно дивляться за поведінкою відвідувачів на сторінках сайтів, тільки після запуску алгоритму MatrixNet, поведінковий фактор почав враховуватися для формування пошукової видачі.

Зрозуміло, що пошукачі борються за якісний матеріал і не бажають бачити в топ 10 пошукової видачі суцільні гс, або непопулярні сайти, або просто з неякісним контентом. Хоча і в цьому алгоритмі є прогалини, і у видачі також присутній незрозумілий мотлох, але це вже скоріше виняток, ніж правило.

Цікавий факт, що пошуковий запит вже формує алгоритм розрахунку поведінкового фактора. Наприклад, «фан клуб Пупкіна». Пошуковик буде враховувати і час і глибину перегляду, так як запит вельми узагальнений і для участі в цьому фан клубі користувачеві доведеться ближче з ним познайомитися, а значить дізнатися по-більше різної інформації, що характеризує цей клуб. Пс буде ще враховувати чи повернувся відвідувач ще раз на цей сайт протягом місяця.

А ось при запиті «фан клуб Пупкіна в Хрязьме розклад» пошуковик не стане чекати докладного вивчення сторінок ресурсу, зрозуміло, що користувача цікавить лише одна сторінка, на якій розміщена його цікавить інформація. Він її отримав і пішов. І якщо знайшов швидко, значить, сторінка дійсно містила потрібну інформацію, значить її місце у видачі. А якщо ще й повернувся (в плині все того ж місяця), то просто додатковий бонус до розрахунків.

У першому випадку поведінковий фактор буде формуватися від часу і глибини перегляду, а от у другому немає.

Критеріїв поведінкового фактора кілька. Це і userexperience (сподіваюся правильно написав). Одним словом ступінь задоволеності відвідувача від візиту на сторінку. Тут присутні кілька подфакторов, серед яких і преславутий показник відмов, і час проведений на сайті, і глибина перегляду, популярність сторінки, знаменита швидкість завантаження сайту. Причому варто відзначити, що час і глибина поняття відносне і залежить від запиту, про що говорив вище.

Поведінковий фактор у видачі для цього фактора найбільш впливовим є сніпет, його клікабельність. Яндекс настільки педантично відноситься до даного показника, що неклікабельні або з низьким CTR просто знімає з видачі, або заганяє невподобаний сайт далеко на задвірки пошукової видачі.

Логічно також, що і обсяг трафіку входить в критерії поведінкового фактора. Популярний і якісний ресурс приваблює відвідувачів не тільки з розвідувачів, але і з соціальних мереж, сервісів закладок і т.д. Підняти трафік від 500 уникав на добу можна, це цілком досяжно кожним.

Останнім часом поведінкового фактору відводиться, мало не чільна роль, при просуванні в Яндексі. І якщо раніше оптимізація зводилося до сили посилальної маси, щільності ключових слів, то нині варто прикласти зусилля по поліпшенню поведінкового фактора. Помітив, що деякі біржі посилань, наприклад Webeffeсtor підказують, на який з просуваються сторінок поведінковий фактор має більшу вагу, ніж всі інші.

Над поведінковим фактором варто працювати. І методів для поліпшення цього показника предостатньо. Наприклад, ті ж вкладки на блозі в сайдбарі, оформлені в дусі кращого копірайтера, привабливий сніпет у видачі, додавання відео і т.д. Можна ще скористатися підбором ключових слів для цієї мети нам підійде вордстат Яндекса. Про контент говорити не стану, і так все зрозуміло. Але поведінковий фактор можна ще і замовити.

Як поліпшити поведінковий фактор?
Коротенько, то просто скориставшись відповідною біржею. А саме USERATOR
Цілком гідний сервіс по розкрутці.

Користуватися даним сервісом для поліпшення поведінкового фактора досить легко. Інтерфейс зрозумілий інтуіціатівно, також як і додати сайт в пошукові системи. Вам належить всього то додати сайт, оплатити і порядок. Ваш сайт буде відвідуватися або в ручну, або ботами, які зобов’язуються вести себе як справжні користувачі мережі інтернет. Знайшовши ваш сайт в пошуковій видачі, але не глибше 50-го місця, боти пройдуть з видачі на сайт, і будуть здійснювати звичайні користувальницькі маніпуляції. А саме знаходиться на сторінці більше 20-30 секунд, переходити по внутрішнім посиланнях. Шкода на рекламу не клацають, а то можна було б і підзаробити додатково.

У USERATOR покращувати поведінковий фактор можна в декількох пошукових системах. На даний момент доступні Яндекс, Гугл і Рамблер. Для поведінкового просування в зазначених пошукових можна створювати окремі проекти, благо адмінпанелі для кожного пошукового ресурсу розташовуються окремо.

Поведінковий фактор, з подачі USERATOR, можна також поліпшити вдавшись до постинг в соціальних мережах, таких як твіттер, вконтакті, фейсбук і гугл +. Правда я не став на це витрачатися, так як є предостатньо акцій взаємних ретвітів, і сам проводжу подібні, наприклад тут. Так що даний метод можна використовувати з набагато меншими витратами.

Сервіс дозволяє, крім поведінкового просування в пошукових системах, до речі як додати сайт в пошуковики, використовувати поліпшення поведінкового фактора для інших сайтів за грошову винагороду. Одним словом на всьому цьому можна ще й заробити. Так як я невиправний ледар, то мені більше сподобався автоматичний режим – скачав софтинка, активував, і все …

Як тільки ПК знаходиться в неактивному режимі, т.е ви не працюєте за ним, але він перебуває у включеному стані. Софт береться за справу, з боку можна подумати що людина-невидимка використовує ПК для серфінгу сайтів. Забавно, та ще й гроші платять. Якщо авто режим не влаштовує, то можна замінити бота собою, і продовжити накручувати поведінковий фактор вручну.

Не дивно що виник даний сервіс. У цьому світі все продається і купується. Складається відчуття що ми заручники глобальної змови капіталістів, напевно так і є))). Наприклад Яндекс придумав поведінковий фактор, а хто то з його знайомих придумав біржу по поведінковому просуванню. Завжди повинна бути можливість купити те, чого сам зробити не можеш.

Ось ніби і все).