SEO-optymizatsiya-Rozkrutka-saytivДо сьогоднішнього дня Пошукова оптимізація сайтів обросла безліччю міфів, які насправді дають недостовірну інформацію користувачам і відверто вводять їх в оману.

У цій статті ми розглянемо найпопулярніші міфи про пошукової оптимізації сайтів, з якими Ви, можливо, вже знайомі або незабаром зустрінетесь.

Міф № 1: 100% гарантія на результат від оптимізації сайту. Досить часто від оптимізаторів можна почути заяву про стовідсоткової гарантію на просування веб-ресурсів будь-якого типу. Ці заяви є відвертим «лукавством», тому що пошукові системи, під які просувається сайт, часто змінюють алгоритми пошуку , а це має пряме відношення до результатів видачі. Так, оптимізація сайту може вивести просувний проект на першу позицію в Яндексі, але завтра його місце може зайняти конкурент. Професійний оптимізатор не стане давати гарантій на перші рядки результатів, але при роботі з сайтом буде показувати реальну динаміку, стабільні зростання рейтингу і потрапляння в ТОП-10.

До цього ж міфу можна віднести поняття «одноразової розкрутки». Сьогодні в Інтернеті все більше і більше стає помітна конкуренція, тому сайти ведуть безперервний бій за перші рядки в результатах видачі пошукових систем. Оптимізація сайтів стала окремим видом реклами, який повинен проводитися систематично для найбільш відчутних результатів.

МІФ № 2. Ефективність просування тільки в одному пошуковику. Яндекс, Гугл і Рамблер – найпопулярніші пошукові системи, під які оптимізатори пропонують провести просування сайтів. Зустрічаються недобросовісні виконавці, які позиціонують свої послуги щодо окремих пошуковиків, тобто клієнтові доводиться платити тричі: за просування в кожній окремо взятій системі. Із задоволенням розвіємо цей міф і скажемо, що грамотна оптимізація сайту під одну пошукову систему дасть хороший результат і в інших системах, тому що алгоритми пошуку в них використовуються приблизно однакові.

МІФ № 3. За обмін посиланнями при просуванні можуть покарати пошуковики. Особливу оману, абсолютно протилежне істині: тематичний обмін посиланнями не тільки не карається пошуковими системами, а і заохочується в тому випадку, якщо обмін здійснюється НЕ для штучного підняття ТІЦ і PR.

МІФ № 4. У результатах оптимізації сайтів головне – позиція в результатах видачі. За статистикою, близько 90% користувачів мережі звертають увагу саме на перший список в результатах, 70% – на другий, 60% – на третій. Між тим, уважний і вдумливий аналіз дозволяє виявити, що інші сайти отримують трафік не тільки відповідно до місця в списку результатів. Так, наприклад, сайт на 9 позиції з хорошим фрагментів (короткий опис ресурсу під посиланням) отримує набагато більше відвідувачів на свої сторінки, ніж сайт з другого рядка, сніппет якого складається з безглуздого набору ключових слів.

МІФ № 5Просувати сайти потрібно тільки по високочастотних запитах. Деякі користувачі вважають, що тільки високочастотні запити дадуть позитивні результати при оптимізації сайту. Це не зовсім вірно. Якщо сайт належить конкурентному середовищі, просування по високочастотника забере багато часу. При цьому низькочастотні запросиілі як їх називають-низькочастотники дозволяють отримати далеко не найбільший трафік. Тому краще дотримуватися правила «золотої середини» і розумно використовувати середньочастотні запити.