promotionОптимізація сайту – це робота, в основному, пов’язана з технічними параметрами і виправленням деяких несправностей, які перешкоджають висновку ресурсу на перші позиції в результатах пошуку.

При вирішенні цих завдань фахівці аналізують і оптимізують щільність ключових слів в текстах сайту, контролюють індекс цитування ресурсу пошуковими системами, і тим самим впливають на його рейтинг.

Але на цьому просування сайту може зупинитися, і як би якісно не був виконаний весь комплекс SEO-мер, сайт не приносить тієї користі, на яку розраховує його власник. Так що ж заважає цю користь витягати?

Існує кілька факторів, які значно впливають на хід SEO-кампанії і можуть її сповільнити. По-перше, велике значення має хостинг, на якому розміщений сайт, що просувається.

Тут важливо, щоб хостинг був надійним, і сайт стійко і стабільно був доступний для користувачів, і, що важливо, для пошукових систем. Якщо пошуковий робот зайде на сайт під час його простою, він не зможе про індексувати його сторінки, а значить, оптимізація сайту в результатах пошуку буде, м’яко кажучи, давати не найкращі показники.

Зручність навігації сайту також позначиться на його відвідуваності і зростанні продажів. Потенційний покупець може просто піти від Вас, не знайшовши на сайті необхідної інформації та товару. Також при використанні нечитаних пошуковою системою навігації, робот не зможе про індексувати сторінки сайту.

Важливим моментом є швидкість завантаження сторінок. Оптимізація сайту проведена, параметри сайту повністю підходять пошуковикам, а покупець не йде? Звичайно, не йде, тому що за статистикою при завантаженні, що займає більше 5 секунд часу, користувач закриває сторінку і переходить на сайт Ваших конкурентів.

Цей нюанс варто врахувати й виправити, інакше оптимізація сайту не принесе своїх плодів, і ніякого зростання прибутку Ви не помітите.

Важливий також текст на сайті, орієнтованість на іншомовних клієнтів, точки входу, які часто ведуть користувача не туди, куди він хоче. При цьому особливо важливо розуміти, що вартість пропонованих сайтів послуг і товарів, їх якість, спосіб їх подання потенційним покупцям і клієнтам обов’язково відіб’ються на зростанні продажів.

Не тільки оптимізація сайту нарощує відвідуваність і підвищує рівень прибутку, більшою мірою це залежить від політики компанії-замовника seo-послуг, від якості та ціни її товарів.

Всі ми розуміємо, що чудес не буває, і чарівний зліт сайту в результатах пошуку за запитами користувачів не покаже очікуваного результату, якщо представлений сайтом товар не відповідає запитам і вимогам Вашого потенційного клієнта.