SMO - Social Media OptimizationSocial Media Optimization – оптимізація сайтів під соціальні ресурси. Як і пошукова оптимізація веб-сайтів (SEO), SMO являє собою комплекс технічних заходів, які впливають на позиції сайту в тематичному рейтингу.

Суть заходів оптимізації сайтів під соціальні медіа полягає в тому, щоб перетворити контент сайту для максимально легкого та ефективного використання в соціальних мережах (блогах, форумах та ін).

На відміну від пошукової оптимізації , оптимізація сайтів під соціальні ресурси розрахована здебільшого на користувачів, ніж на пошукові системи. У цілому, коли мова йде про SMO, маються на увазі всі ресурси, на яких користувач може розміщувати свою інформацію і отримувати трафік за рахунок зацікавлених контентом людей.

Такий спосіб оптимізації сайтів може істотно підвищити відвідуваність, особливо, якщо займатися цим методом просування буде професіонал чи неабиякий і талановитий блогер. Основна різниця між просуванням SEO та SMO полягає в тому, що перше застосовно здебільшого до статичних сайтів, а друге – до сайтів з постійно оновлюваним контентом.

Що включає в себе оптимізація сайтів під соціальні медіа? У першу чергу, написання якісного контенту – легко читається цікавого тексту з барвистими ілюстраціями. Застава ж успіху кампанії з SMO полягає в дотриманні основних принципів методу, один з яких – тверде «ні» спаму!

Спам не тільки дратує користувачів, а і безповоротно псує репутацію «відправника». Оптимізація сайтів під соціальні мережі мають на увазі «заточку» матеріалів під читача, якому має бути завжди цікаво ознайомитися із запропонованим контентом і продовжити стежити за його оновленням. Основні ключові моменти SMO – грамотна перелінковка статей, усунення зайвих елементів інтерфейсу сайту, розміщення анонсів та «закликають» посилань на чільне місце, підписка на RSS.

Також важливо «підстрахувати» публікується матеріал додатковою інформацією, яка у разі втрати інтересу до першого «перехопить» увагу користувача. Оптимізація сайтів під соціальні ресурси на увазі ще і установку плагінів і віджетів для зворотного зв’язку з користувачами, наприклад, опитувальник, рейтинг кращих коментаторів і так далі.

Незважаючи, на, здавалося б, досить невигадливі схеми SMO, даний вид просування не завжди працює на свого замовника. Причинами, якими обгрунтовані рідкісні невдачі, є найчастіше відходження від описаних правил оптимізації веб сайтів. Наприклад, при розбіжності тематики спільноти і публікується повідомлення, відвертої реклами свого сайту, несвоєчасність або розміщенні нудного контенту, які можуть привести кампанію до невдачі. Биржа ссылок rotapost може допомогти у розкрутці вашого сайту.