PFЯкщо дизайн Вашого сайту можна віднести до категорії «User-Friendly”, то з Найвищою ймовірністю в 2018 році Ваш ресурс буде очікувати просідання позицій.

  1. Незручна структура сайту.

Одним з кращим поведінковим фактором, як і конверсійним, є правило трьох кліків:

Перший клік: перехід на Необхідну сторінку

Другий клік: перехід на сторінку оформлення замовлення або оформлення послуги

Третій клік: оформлення та підтвердження замовлення.

У разі якщо це правило порушено, то на виході можна Отримати конверсію рівну 0.

  1. Рідке оновлення контенту на сайті також призведе до погіршення відвідуваності.

Ця причина досить очевидна. З якою метою користувачам відвідувати Ваш сайт, якщо там є абсолютно нічого нового. Періодичні публікації нового контенту на сайті призведе за собою гарну відвідуваність, як старими, так і новими користувачами.

  1. Нотатки на 500 символів.

Оптимальний розмір текстової інформації для головної сторінки комерційного сайту – 1600-2000 знаків. Для інформації про послуги, швидкості доставки, інформації про фірму і  внутрішніх сторінок сайту рекомендуються тексти в 1100-1600 знаків. Інформаційні статті – 2500-10000 знаків.

  1. Неякісні зображення на сайті

Картинки привертають увагу відвідувачів. Вони зменшують когнітивну напруга, полегшують призначений для користувача досвід і покращують позиції у видачі при правильній оптимізації. Але не всі картинки однаково корисні і про це не можна забувати.

  1. Маса вихідних посилань, а не пов’язана зі змістом сайту і / або сторінки

Серед фахівців є багато припущень, основна маса яких НЕ доведена і вигадана. Але те, що вхідні посилання можуть мати як позитивний, так і негативний ефект на ранжування сайту, є аксіомою. Що стосується вихідних посилань, їх позитивний вплив на просування сайту стовідсотково НЕ доведено.

  1. Відсутність коментарів до постів, при наявності можливості залишити коммент

Коменти дають можливість спілкуватися людям, розповісти про своє ставлення, поділитися новою інформацією та Доповнити тему поста (якщо автор не охопив предмет статті повністю). Кількість коментарів – один з принципових характеристик сайту, на які звертають увагу рекламодавці (при покупці реклами) і оптимізатори (при розміщенні посилань).

  1. Спам в коментарях до постів

Посилання в коментарях абсолютно не несуть ніякої користі з точки зору пошукового просування сайтів.

  1. Надмірна кількість попандерів, клікандерів і іншої реклами

Робіть сайти з новим контентом або сервісом. Реклама не та цінність, заради якої користувачі приходять на Ваш сайт. Зрозуміло якщо Ви власник інформаційного порталу і заробляти на легальній рекламі, наприклад AdSense і знаєте міру, то до Вас не застосовуватимуть будь-які санкції.