Povedinkovi faktoruВітаю початківців оптимізаторів сайтів і продовжую разом з вами заглиблюватися в методики досягнення мети. Почнемо з аналітики сьогодні. Слід сказати, що поведінкових факторів не настільки багато, але при цьому оптимізатор, який насправді бажає досягти у своїй роботі великих успіхів, особливо в просуванні, тоді все ж повинен звернути на них увагу.

Клікабельність сніппета — тут мається на увазі кількість переходів на ваш сайт по певних запитах з пошукової видачі. Наприклад, користувач шукає бизнес форум України. Звичайно, вибір впаде на обладнання, пропоноване в його регіоні, за доступною ціною і з максимально можливим функціоналом.

У разі якщо тільки по одному запиту на сайт, який знаходиться на першому місці, перейшло рівно тисячу користувачів в місяць, а за три місяці дві тисячі, тоді стає досить ясно, що ресурс розташовується нижче релевантної сторінки. Виходячи з чого, його позиції необхідно підняти вище.

Відвідуваність ресурсу. Пошукова система завжди враховує кількість відвідувачів на сайті, які заходять на нього через різні джерела. У разі якщо користувач заходить на ваш сайт не тільки через пошукові системи, але при цьому ще з закладок, форумів, блогів, соціальних ресурсів, це означає, що ваш сайт насправді зміг зацікавити людей. Ну, а в разі якщо з різних джерел на ваш сайт зайшло до чотирьох тисяч чоловік, то це ще краще.

Поведінка на сайті. У подібному випадку слід спрямувати вашу увагу на три показники. По-перше, на показник відмов. Саме він допомагає відображати відсоток відвідувачів, які переглянули тільки одну сторінку сайту. Чим нижче виявиться показник, тим краще буде для вас. Але не у всіх випадках даний фактор показує якість ресурсу, адже користувач ніколи не може отримати необхідний йому відповідь, зайшовши на першу сторіночку.

Хоч і відсоток відмов буде високий, такий ресурс все одно може бути досить корисним і продають. По-друге, оцініть час, який користувач знаходився на вашому сайті. По-третє, цікаво кількість сторінок, які переглядав кожен користувач. Передбачається, чим більше сторінок ресурсу відвідає користувач, тим більш корисним і цікавим є ваш сайт.