tupu powykovux slivВиходячи з пошукових створюються ключові запити.

Ключові слова складають на сайті семантичне ядро.

Ключові (пошукові) запити в інтернеті поділяються на такі види

НЧ – низькочастотні, СЧ – среднечастотниe, ВЧ – високочастотні існує ще один вид

МЧ – мікрочастотні, або довгий хвіст, як прийнято називати в буржунете.

Кожен ключовий (пошуковий) запит також ділиться на

НК – нізкоконкурентний, СК – середньо, ВК – висококонкурентний

Розглянемо окремо

Низькочастотні – запитувані в пошукових системах ключові слова з частотою не більше 1000 разів на місяць. Як правило це словосполучення, можливо навіть довге. Наприклад «як прикрутити дверну петлю до МДФ коробці». Написавши статтю під даний ключовий запит можна з легкістю просунути сторінку в топ видачу пошукових систем використовуючи всього лише внутрішню перелінковку і оптимізацію сторінки. Підходить для просування молодих блогів, окремої сторінки блогу. Як правило такі запити є нізкоконкурентнимі, оскільки не забезпечують серйозного залучення трафіку на увазі своєї «точності» і вузьконаправлених запиту, хоча і бувають виключення.

Середньочастотні – ключові слова, які читачі шукають в інтернеті з частотою від 1000 до 10 000 разів на місяць. Наприклад «прикрутити дверну петлю». Як видно з прикладу запит став коротшим і не зовсім «точний». Просування по даному запиту вже потребуватиме зусиль. Необхідно старанно оптимізувати сторінку, закупити посилань на біржах, не багато. Забезпечити належну перелинковку на сайті. Роботи не багато, але доведеться постаратися. Також як правило дані пошукові (ключові) запити є середньо конкурентних. Просувають зазвичай рубрики блогу, але цілком може підходити і до окремої статті.

Високочастотні – пошукові запити які шукають більше 10 000 разів на місяць. Хоча як я знаю єдиної думки з даного приводу немає. Зустрічав висловлювання що і до 30-50 000 на місяць це все ще середньочастотний запит. Але я дотримуюся даної цифри))) Знаю одне дані запити набираються в пошукачах дуже часто. Наприклад, «дверна петля». Просуватися в цьому сегменті важко, крім оптимізації ключовими словами, необхідно запастися серйозними посиланнями з потужних зовнішніх ресурсів. Даний вид запитів є висококонкурентним через свою «неточності»)). Чудово підходить для просування блогу, але ні що не заважає використовувати і для просування рубрик, наприклад seo.

І, нарешті, обділений увагою – довгий хвіст – мікрочастотний запит – таких попадається на місяць від 1 до 100. Просочитися в топ видачі та утримуватися там досить легко, а залучений трафік безумовно буде радувати. Головне все добре спланувати і поставити мету. Адже можна створити 100 сторінок на 300 ключів довгого хвоста із запитами, наприклад 50 на місяць, разом вже орієнтовно 1000 уникав на місяць, безкоштовно і без зусиль, є. За схожим принципом працює сайт MFA (МФА).

Хоча в мережі думки з приводу значень різні, я все ж трохи дотримуюся наведених цифр. Хоча спеціально не придивляюся, так все «на око», щоправда на нього собака мух ловить, ну і гаразд))). Таже ситуація і з конкурентністю запиту, вчора вона була НК, але через деякий час може і змінитися.

А я просуваю за приблизною схемою НЧ НК – сторінки, СЧ СК – рубрики, ВЧ ВК – блог. Хоча і на морду можу повісити НЧ запит))). У seo кожна «блошка – м’яса крихта»)). Вибачте мене за каламбури. Ще використовую белый каталог SEO статей допомагає при розкрутці НЧ.

Правильно користуючись запитами, підібравши відповідні ключі можна зайняти нішу, здавалося б зайняту і непробівную і просунути свій ресурс, блог, інтернет бізнес, що сприятливо позначиться на створенні пасивного доходу.

Заточувати під пошукові запити ключовими словами можна не тільки текст але і графічний контент. Створіть анімований банер самостійно, оптимізуйте його ключовими словами згідно пошуковим запитам і просувайтеся в топ графікою).