kontekstna-reklamaНе завжди, але іноді вигідно просувати саме високочастотні запити. Та бувають сайти в просуванні яких дуже важливим є трафік по ВЧ запитам.

І якщо вам попався такий сайт, і було вирішено брати саме ВЧ запити, то пропоную звернути увагу на декілька порад, які допоможуть вам більш ефективно просунути дані слова.

Почнемо з того, що по високочастотним запитам зазвичай просувається головна сторінка сайту, до речі, але на мою дана тенденція трохи змінилася останнім часом, Google все більше і більше намагається відшукати саму цільову сторінку і головна не завжди його влаштовує (за запитом “профнастил” в ТОП 10 чимало внутрішніх сторінок).

Але в будь-якому випадку потрібно зробити так, що б головна сторінка на яку ми будемо в майбутньому розміщувати посилання і куди плануємо вести людей містила всю інформацію необхідну для здійснення покупки.

Корисно! Пришвидчити розкрутку  власного сайту вам допоможе  автоматическая рассылка смс.

Для того, що б розуміти кого нам потрібно обігнати, переглядаємо ТОП 10 видачу по нашим запитам, і вивчаємо сайти, які знаходяться ближче верху. В ідеалі, наш сайт має стати таким же як ті що вгорі видачі або навіть краще. Якщо в топі сайти з ТИЦ 80-150, то і наш сайт повинен мати показники схожі на ці. Кількість сторінок в індексі і інше, все це важливо.

Вік домену. Зверніть увагу на вік вашого сайту, якщо ви тільки з’явилися, то ще довгий час ТОП 10 по заповітним високочастотник вам не бачити. Є настільки конкурентні напрямки, що нові сайти в 10-ці навіть не фігурують. Але все ж раджу орієнтуватися на конкурентів.

При просуванні по високочастотним запитам потрібно звернути увагу на внутрішню перелінковку, можна використовувати посилання з внутрішніх сторінок на головну з використанням звітного анкора.