ssylochnoe-prodvizhenieОстаннім часом я є прихильником просування від часткового до загального, коли робота починається з низькочастотних запитів і поступово від кроку до кроку ускладнюється високочастотними. Разом, повільний, але впевнений рух в топ.

Поки ще не всі власники сайтів, будь-то особиста сторінка або бізнес-представництво в мережі, замислюються про просування на етапі створення.

Зазвичай розуміння, що потрібно щось зробити приходить після тривалого і безуспішного (немає відвідувачів або прибутку) існування проекту. При цьому за час, поки сайт виконує роль баласту в мережі, він обростає контентом, тому що люди займаються своїми проектами.

Інформацію нижче можна сміливо проектувати на блоги, форуми або інтерент-магазини з числом сторінок від 100. Я пропоную варіант просування нізькочастотниками фактично без додаткових фінансових витрат. Це і швидше, і вигідніше, і дешевше і, в підсумку, ефективніше упору на високочастотники.

При низькочастотному просуванні вартість залучення одного клієнта може дорівнювати нулю (якщо не брати в розрахунок трудовитрати), при цьому запити за рахунок більшої конкретності і меншої конкуренції виглядають набагато виграшніше високочастотних. Та і питання з посиланнями в даній ситуації не варто так гостро – тут насамперед задіяні внутрішні резерви сайту для внутрішньої перелінковки.

До речі, 77% щоденних запитів в Яндексі у 2011 році були низькочастотними (тобто менше 100 запитів на день).

Просування по нізскочастотним запитам має ряд переваг:

• Низька конкуренція
• Топ-10 за рахунок внутрішньої оптимізації сторінки
• Дешевий трафік

Основні принципи просування по низькочастотних запитах складаються з:
Позбавлення індексів пошуковиків від дублів, службових сторінок і іншого безконтентного сміття.

Складання великого семантичного ядра з визначенням відповідних сторінок для просування
Оптімізізаціі сторінок з контентом
Внутрішньої перелінковки сторінок сайту
Внутренньою перелінковкою можна отримати початкові позиції по вибраних запитах
Проставлення зовнішніх посилань (куди вже без них)
Оптимізація під НЧ хороша тим, що для великих проектів потрібно знання лише основ оптимізації з можливістю автоматизації процесу.
Досить кілька разів згадати на сторінці формулювання пошукового запиту, а далі приділити увагу тегам

<b>, <strong>, <h1> – <h2>, <title>, <description> і <keyword>. Обов’язково потрібно ставити посилання з текстом у вигляді формулювань пошукових запитів.

Внутрішню перелінковку можна забезпечити завдяки:

Меню розділів

Карту сайту

“Хлібні крихти”

Календарем

Наявності списку тегів / рубрик