kluchovi_slovaНе раз стикався з проблемою, коли сайт в топі по 10 ключових слів, а відвідуваності немає.

Хочу в даному пості торкнутися теми вибору ключових слів. Ефективного вибору, правильного вибору.

Для вибору ключових слів при просуванні сайту під Google, я раджу використовувати сервіс https://adwords.google.com

При виборі ключових слів ви повинні знати по яких запитах ви будете просувати сайт , високочастотні, низькочастотні або середнячків.

Зверніть увагу, в деяких тематиках високочастотних запросос просто немає, як правило це стосується бізнес напрямків, опту, унікальних видів послуг або товарів. У таких випадках потрібно просувати максимально велику кількість ключових слів, десяткою тут не обійтися, думаю в цьому випадку потрібно оптимізувати всі сторінки сайту, тоді ефект буде максимальний або ж групувати запити і просувати по 5-10 запитів на одну цільову сторінку, але не менше 20 -40 всього.

Не потрібно забувати, що в Google можна дивитися як загальні показники по ключовому запиту так і дивитися саме точну кількість показів вибраного запиту. Роблячи аналіз можна зробити помилку, подумавши що слово вбивають у десятки рази більше (для того що б цього не сталося потрібно поставити галочку в налаштуваннях підбору «точна відповідність»), ніж це є насправді, тому потрібно бути дуже уважним що б отримати той трафік який влаштовує клієнта.

Повернемося в високочастотним запитам, особисто я просував сайт по запиту «СТОК», і на сьогодні сайт на 1-му місці по цьому запиту. Здається що це реально високочастотний запит, але якщо правильно налаштувати аналітікс, виставивши обмеження по таргетингу (мене цікавить Україна), виставивши галочку «точна відповідність», і отримуємо 1600 разів на місяць, це не високочастотний запит, це середньочастотник, і уявіть якщо у вас таких 10, і ви не виставили галочку «точна відповідність», вам здається що ви набрали купу крутих запитів, а після роботи трафіку немає. Тому будьте пильні при виборі ключевіков. В напрямках пов’язаних з бізнесом потрібно вибирати запити від 10-20 на місяць до максимальних в тематиці (200, 500, 1000 і т.д.), це робить вартість просування більше, але і ефективність значно збільшується.