optumizasija saityУ першій частині статті я розглянув основні принципи настроювання та підготовки самого движка joomla для початку пошукового просування сайту. В даній статті розглянемо основні принципи оптимізації статей, матеріалів при додаванні на сайт.

Заповнення метатегів.

Одна з частих помилок це оптимізація під одні й ті ж ключові слова кілька статей. Таким чином пошукові системи вибирають між кількома сторінками, і часто буває таке. що пошукачі просто починають видавати за запитами не ту сторінку на яку Ви купували посилання.

 При цьому позиції різко падають. Щоб уникнути цього, чітко розділяйте статті під певні ключові слова, і за цими словами заповнюйте поля метатегів.

Правильний заголовок Title.

 Найчастіше зустрічаються переспамление заголовки сторінок, що не дуже добре. Для нормального ранжирування достатньо один раз згадати ключове слово в заголовку, при цьому можна розбавити його, підбираючи низькочастотні запити. Розведення потрібно робити теж з розумом і не перестаратися. Найголовніше заголовок повинен бути читабельним.

Опис сторінки Decryption.

Опис також дуже важливо, тому що більшість пошукових систем формують сніппет використовуючи опис сторінки. Опис не потрібно робити більшим, максимум 200 символів, воно має бути привабливим для потенційних відвідувачів сайту і містити ключові слова.

Правильне використання заголовків H1-H6.

Хоч останнім часом вагу заголовків значно знижений, в даному випадку в Яндекс, але все одно пошукові системи багато уваги приділяють правильному структуруванню тексту статті із заголовками.

Кілька порад: використовувати h1 всього один раз на сторінці, h2-h4 можна використовувати пару раз, заголовок повинен бути природним, не робити заголовок одним стилем з основним текстом.

Виділення ключових слів в тексті.

Якщо Ви збираєтеся виділяти ключові слова в тексті статті, не робіть його більше 1-2 разів для кожного слова Не виділяйте слова підкресленням, так як за правилами підкресленням виділяють посилання. тому пошуковики можуть песімізіровать за це. Кращий варіант жирний або курсив.

 Уникайте пошноти.

Про це вже знають напевно всі, але все таки хочу зробити акцент на даній проблемі перенасичення тексту ключовими словами. Не використовуйте ключові слова дуже часто, не треба їх вставляти в кожному другому реченні.

Не використовуйте маленький шрифт. Не потрібно використовувати маленькі шрифти, прихований текст. За таке дуже часто сайти отримують бан. Не варто ризикувати.

Використання альтернативного заголовка зображень. При вставці зображень в текст статті заповнюйте теги alt і title з використанням ключових слів.

Унікальний контент.

Ну і наостанок найголовніше, – не використовуйте запозичений текст з інших сайтів. Тільки унікальний контент запорука успіху! Звичайно існує ще дуже багато різних нюансів, які я планую розглянути надалі.