pere-spamВимоги пошукових систем поступово посилюються і це, закономірне явище, адже заробіток в мережі на сайтах став настільки популярним, що багато веб-майстрів геть забули про користувача і стали насичувати текст нечитабельною кількістю ключових слів для якнайшвидшого їх висунення в топ.

Справа ця не зовсім розумна, так як дохід може приносити тільки якісний проект, а пере спам тексту – це явний відхід убік від гідного рівня будь-якого ресурсу, тим більше що швидше сьогодні за перенасичення матеріалу буде фільтр , ніж топ.

Як завжди непогано при таких умовах шукати золоту середину, а при сумнівах таки робити упор у бік реального користувача мережі, залишаючи Seo оптимізацію на другому плані. Такий підхід може і не принесе стрімкого, як СУ-27 доходу, однак з часом такий проект обов’язково стане приносити прибуток, що чітко доводиться в практичній площині.

Давайте тепер подивимося на технічну сторону питання, залишивши філософські відступи для представників пошукових систем. До пере спаму тексту відноситься не що інше, як його пере оптімізація ключами і тегами, при цьому треба зазначити, що вимоги пошуковиків різняться, хоча і не так значно, як прийнято вважати початківцями веб-майстрами. Так багато хто думає, що вимоги Яндекса набагато жорсткіше, але це спірно, адже і Google не так давно випустив на повну потужність фільтр Google Panda, який якраз і бореться з пере оптімізацією сайту в цілому і пере спамом окремих сторінок зокрема.

Не так давно було нормою (?) 10 однокореневих входжень ключа на 2000 знаків, але сьогодні це правило змінилося, хоча багато чого тут залежить від купчастості ключовиків, а не тільки від їх частотності. Крім цього не забуваємо, що до головних сторінок вимоги по пере спаму більш жорсткі, а з урахуванням того, що до тексту автоматом приклеюється анкор-лист вхідних посилань, а для «морди» він найбільший, домогтися перенасичення саме головної сторінки простіше простого.

Отже, висновок простий – для уникнення помилок в оптимізації тексту звертаємо увагу на рівномірний розподіл однокореневих слів і враховуємо анкор-лист сторінки просування. Чи не перевищуємо щільність слів в цілому з урахуванням розрахунків сервісу перевірки на пере спам для Яндекса. І найголовніше – робимо сайти з цікавими і читабельними матеріалами, що рано чи трохи пізніше очікуваного, але обов’язково принесе веб-майстру свої заслужені дивіденди, які будуть стабільні і стануть відмінною платою за якісно виконану роботу.